inka 1 Report post Posted January 8, 2011 Avresa i morgon den 9 jan 2 veckor; 3 498 kr Flyg Phuket 2011-01-09 till 2011-01-24 http://www.fritidsresor.se/sista-minuten-resor/ Share this post Link to post Share on other sites
YnWi 0 Report post Posted January 8, 2011 Avresa : Mån 10 jan. (2 v. ) Reseföretag : Ving Från : Göteborg Till : Krabi Biljett : Endast flyg Pris : 5999 :- Share this post Link to post Share on other sites
inka 1 Report post Posted January 14, 2011 Om du har resväskan färdigpackad och kan åka i dag om några timmar så är detta ett bra pris 2 498 kr för flyg från Arlanda till Krabi med Fritidsresor http://www.fritidsresor.se/sista-minuten-resor/ Share this post Link to post Share on other sites
Mia 0 Report post Posted January 14, 2011 Om du har resväskan färdigpackad och kan åka i dag om några timmar så är detta ett bra pris 2 498 kr för flyg från Arlanda till Krabi med Fritidsresor http://www.fritidsresor.se/sista-minuten-resor/ Skit att gubben drar till Vegas på tisdag annar shade det varit något för mig !!! *grrrrr* Känner att jag måste bort nu ett tag...utanför Sveriges gränser... Share this post Link to post Share on other sites
inka 1 Report post Posted January 15, 2011 I morgon den 16 jan kl. 12 kan du från Stockholm åka till Phuket i 2 veckor för otroliga 2 398 kr Share this post Link to post Share on other sites
Valltomta 1 Report post Posted January 15, 2011 Varför är de största klippen alltid från Arlanda? Sverige är mer än Stockholm.... Share this post Link to post Share on other sites
Guest ronnytisell Report post Posted January 15, 2011 Varför är de största klippen alltid från Arlanda? Sverige är mer än Stockholm.... Ja precis,det är något resebolagen och tv4 borde förstå Share this post Link to post Share on other sites
Hasse 4 Report post Posted January 16, 2011 Varför är de största klippen alltid från Arlanda? Sverige är mer än Stockholm.... Den 19/1 Phuket två veckor från Landvetter 3.598 SEK... Hasse Share this post Link to post Share on other sites
Lasse_F 0 Report post Posted January 16, 2011 Varför är de största klippen alltid från Arlanda? Sverige är mer än Stockholm.... För att det är fler som reser från Arlanda än från alla andra flygplatser tillsammans. Ju fler resor det finns ju fler restplatser finns det som dem behöver bli av med. Share this post Link to post Share on other sites
ellen-kaa 0 Report post Posted January 19, 2011 Varför är de största klippen alltid från Arlanda? Sverige är mer än Stockholm.... Den 19/1 Phuket två veckor från Landvetter 3.598 SEK... Hasse Phuket 19/1 Phuket två veckor från Landvetter 2.990 SEK Gissa vem som bokade!? Share this post Link to post Share on other sites
Mia 0 Report post Posted January 19, 2011 Varför är de största klippen alltid från Arlanda? Sverige är mer än Stockholm.... Den 19/1 Phuket två veckor från Landvetter 3.598 SEK... Hasse Phuket 19/1 Phuket två veckor från Landvetter 2.990 SEK Gissa vem som bokade!? ...Näääää ... har du bokat ? Är detr sant...svinbilligt ju !!! Grattis till klippet !!! Share this post Link to post Share on other sites
Valltomta 1 Report post Posted January 19, 2011 Varför är de största klippen alltid från Arlanda? Sverige är mer än Stockholm.... För att det är fler som reser från Arlanda än från alla andra flygplatser tillsammans. Ju fler resor det finns ju fler restplatser finns det som dem behöver bli av med. Jo jag vet och förstår, det är bara så frustrerande när man ser alla bra erbjudanden från Arlanda Måste gnälla lite ibland Share this post Link to post Share on other sites
Mia 0 Report post Posted January 19, 2011 Varför är de största klippen alltid från Arlanda? Sverige är mer än Stockholm.... För att det är fler som reser från Arlanda än från alla andra flygplatser tillsammans. Ju fler resor det finns ju fler restplatser finns det som dem behöver bli av med. Jo jag vet och förstår, det är bara så frustrerande när man ser alla bra erbjudanden från Arlanda Måste gnälla lite ibland Fats många gånger kan jag också bli frustrerad av alla bra erbjudanden från Malmö... INte allför sällan är det billigare än från Sthlm... Share this post Link to post Share on other sites
Valltomta 1 Report post Posted January 19, 2011 Varför är de största klippen alltid från Arlanda? Sverige är mer än Stockholm.... För att det är fler som reser från Arlanda än från alla andra flygplatser tillsammans. Ju fler resor det finns ju fler restplatser finns det som dem behöver bli av med. Jo jag vet och förstår, det är bara så frustrerande när man ser alla bra erbjudanden från Arlanda Måste gnälla lite ibland Fats många gånger kan jag också bli frustrerad av alla bra erbjudanden från Malmö... INte allför sällan är det billigare än från Sthlm... Iof sig långt från oss också men utbudet från Malmö är oerhört begränsat. Många resmål är avresa tyvärr endast från Arlanda. SÅ nu har jag gnällt klart GRATTIS ellen-kaa! Trevlig resa, antar att du redan är på väg. Share this post Link to post Share on other sites
nathaliiie 0 Report post Posted January 20, 2011 Är 15 700:- till Koh Lanta för två personer 2v i mars ett bra pris om man bokar nu? Eller är det bättre att vänta och ta en sista minuten? Känns så dumt att ta ledigt från jobbet sen kanske det inte finns någon billig resa just då.. Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted January 20, 2011 Är 15 700:- till Koh Lanta för två personer 2v i mars ett bra pris om man bokar nu? Eller är det bättre att vänta och ta en sista minuten? Känns så dumt att ta ledigt från jobbet sen kanske det inte finns någon billig resa just då.. Är det en charter med hotell och ni vill åka skulle inte jag tveka. Är det bara flygbiljetter är jag inte lika säker. Men allt beror ju på hur mycket NI vill gambla. Share this post Link to post Share on other sites
nathaliiie 0 Report post Posted January 20, 2011 Är 15 700:- till Koh Lanta för två personer 2v i mars ett bra pris om man bokar nu? Eller är det bättre att vänta och ta en sista minuten? Känns så dumt att ta ledigt från jobbet sen kanske det inte finns någon billig resa just då.. Är det en charter med hotell och ni vill åka skulle inte jag tveka. Är det bara flygbiljetter är jag inte lika säker. Men allt beror ju på hur mycket NI vill gambla. Jo det är flyg + hotell och transfer för två personer på ett +++ hotell. Just nu vill vi bara komma bort liksom, därför känns det som att priset är helt okey eftersom det är omkring 5000:- rabatt per person redan. Går det att komma under det priset tror du om man bokar flyg och hotell separat? Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted January 20, 2011 7.850 kr per person låter för mig som ett bra pris. Har svårt att tänka mig att ni kan tjäna många kronor på att lurpassa eller att köpa flyg/hotell separat. Dessutom så är ju direktflyg att föredra. Sen kanske man kan åka bekvämare i reguljärflyg beroende på vilken flygplanstyp ni åker. Personligen så hade inte jag tvekat om jag verkligen ville iväg och vara säker. Share this post Link to post Share on other sites
nathaliiie 0 Report post Posted January 20, 2011 7.850 kr per person låter för mig som ett bra pris. Har svårt att tänka mig att ni kan tjäna många kronor på att lurpassa eller att köpa flyg/hotell separat. Dessutom så är ju direktflyg att föredra. Sen kanske man kan åka bekvämare i reguljärflyg beroende på vilken flygplanstyp ni åker. Personligen så hade inte jag tvekat om jag verkligen ville iväg och vara säker. Trevligt att höra Då blir det förmodligen Koh Lanta i mars då! Yihoo Share this post Link to post Share on other sites
Guest ronnytisell Report post Posted January 20, 2011 Är 15 700:- till Koh Lanta för två personer 2v i mars ett bra pris om man bokar nu? Eller är det bättre att vänta och ta en sista minuten? Känns så dumt att ta ledigt från jobbet sen kanske det inte finns någon billig resa just då.. Är det en charter med hotell och ni vill åka skulle inte jag tveka. Är det bara flygbiljetter är jag inte lika säker. Men allt beror ju på hur mycket NI vill gambla. Jo det är flyg + hotell och transfer för två personer på ett +++ hotell. Just nu vill vi bara komma bort liksom, därför känns det som att priset är helt okey eftersom det är omkring 5000:- rabatt per person redan. Går det att komma under det priset tror du om man bokar flyg och hotell separat? Kalaspris Share this post Link to post Share on other sites
pelle77 14 Report post Posted January 20, 2011 När jag landade i måndags såg jag pris på flygstol för 1990 för två veckor. Har nog aldrig sett så lågt pris till Thailand. Men den här tiden är det alltid billigt att åka. Share this post Link to post Share on other sites
HAWI 5 Report post Posted January 21, 2011 2 veckor till Krabi. Endast flyg ink transfer med Vingresor Avresa: 26/1 (2 veckor) 5 499:- /vuxen Ordinarie pris 9 325:- Share this post Link to post Share on other sites
Guest antigone Report post Posted January 27, 2011 http://www.blocket.se/orebro/Direktflyg_thailand_Arlanda_Phuket_31829906.htm?ca=14&w=3 Share this post Link to post Share on other sites
Drusse 0 Report post Posted January 28, 2011 Finnair: Bangkok – från 5 690 SEK Försäljningsperiod: Bangkok till 7 februari 2011. Reseperiod: Bangkok 23 februari–30 juni 2011. Share this post Link to post Share on other sites
Vaktis 0 Report post Posted February 2, 2011 3 vuxna och 1 barn endast flygstol Stockholm - Bangkok i april med finnair 19960:- Share this post Link to post Share on other sites