Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Mats75

Corona-viruset

Rekommendera Poster

16 timmar sedan, Phatthalung säger:

Tufft det här med Corona. Känns som det kommer att förändra förutsättningar väldigt lång tid framöver. 

Ja det har förändrat mitt liv i en månad nu. Känner mig frisk och arbetsför men så är ju det där med "symptomfri" som rör till det. 

Enligt läkare jag haft videomöte med så vet ingen om man fortfarande smittar om man hostar till nu efter 1 månad. Och immunitet vet man fortfarande lika lite om. Håller på att spy på tanken att sitta hemma långtid igen om man får det igen.

Och som du skriver, denna skit kan nog pågå länge.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tja Soppan. Har själv varit halvrisig med hosta och jobbat hemma senaste månaden. Kunde helt enkelt inte åka kommunalt till jobbet med denna hosta.

Om fotbollen skulle sätta igång. Vad tror du som gammal djurgårdare, kommer vi att få se Zlatan i en hammarbytröja? Han är inte en av mina favoriter direkt, men det hade ändå varit kul

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
18 minuter sedan, Phatthalung säger:

Tja Soppan. Har själv varit halvrisig med hosta och jobbat hemma senaste månaden. Kunde helt enkelt inte åka kommunalt till jobbet med denna hosta.

Om fotbollen skulle sätta igång. Vad tror du som gammal djurgårdare, kommer vi att få se Zlatan i en hammarbytröja? Han är inte en av mina favoriter direkt, men det hade ändå varit kul

Nä Zlatan vill jag inte se i bajen. Helt enkelt för att ni skulle bli farliga då hehe.

Krya på dig hur som.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×