Ssm1 0 Report post Posted December 22, 2019 Hej, Jag, min sambo och min mamma har en resa bokad till Kamala beach i mars men jag har nu börjat snegla på Ao nang och vill höra vad andra tycker. Har tidigare varit i Khao lak och det gillade vi. Vi är mest ute efter en lugn och skön semester men vill också kunna strosa omkring bland marknadsstånd och restauranger samt ta någon utflykt då och då. Någon som har egna erfarenheter? Tar tacksamt emot tips. Share this post Link to post Share on other sites
Annaalicia71 0 Report post Posted December 28, 2019 Hej Jag har bara varit i Thailand några gånger och sist var vi i Ao Nang och själva " byn var mysig med massa goa restauranger och shopping men stranden just där var en besvikelse ,inte rent och mycket båtar över lag. Så dit åker vi inte igen tyvärr. Gick med här just för att få tips inför våran resa i mars ♥️ Hoppas du får bra hjälp av någon som kan landet ♥️ Share this post Link to post Share on other sites
Phatthalung 44 Report post Posted December 29, 2019 Om man vill vara på turistställen så är Kamela helt okey. I närheten finns ju även Surin, Patong ( kan undvikas ), Karon, Kata och Kata Noi. Paradise beach, freedom beach t.ex Hälsningar från ett behaglig klimat i Thale Noi, i Phatthalung provinsen Share this post Link to post Share on other sites
Ssm1 0 Report post Posted February 1, 2020 Tack! Vi valde Kamala. 40 dagar kvar! Share this post Link to post Share on other sites
Phatthalung 44 Report post Posted February 2, 2020 Då kan ni även besöka fantaseashow lite utanför Kamala. Stor show med elefanter och allt möjligt Share this post Link to post Share on other sites