Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Hellan1

Koh Lipe

Rekommendera Poster

Hej alla Thailandsälskare!

Var ganska aktiv här i gruppen för en del år sedan när vi regelbundet besökte Thailand och ser att flera av er andra är kvar här än. Kul! Fick sedan cancer som jag nu är frisk ifrån men har ganska jobbiga biverkningar i form av svåra smärtor. IOM detta lade jag Thailandsresandet på hyllan men har nu bokat en resa och åker med mina 4 väninnor i Januari-20. Skulle nu vilja veta om det är bökigt och hur lång tid det tar att ta sig från Bkk - Koh Lipe, enklaste snabbaste vägen?

Väldigt tacksam för hjälp!

Helene

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
På ‎2019‎-‎03‎-‎13 på 12:38, Hellan1 säger:

Hej alla Thailandsälskare!

Var ganska aktiv här i gruppen för en del år sedan när vi regelbundet besökte Thailand och ser att flera av er andra är kvar här än. Kul! Fick sedan cancer som jag nu är frisk ifrån men har ganska jobbiga biverkningar i form av svåra smärtor. IOM detta lade jag Thailandsresandet på hyllan men har nu bokat en resa och åker med mina 4 väninnor i Januari-20. Skulle nu vilja veta om det är bökigt och hur lång tid det tar att ta sig från Bkk - Koh Lipe, enklaste snabbaste vägen?

Väldigt tacksam för hjälp!

Helene

 

 

Följer detta då jag också funderar på Lipe nästa år. Dock inte förrän i mars. 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
On 3/13/2019 at 6:38 PM, Hellan1 said:

Hej alla Thailandsälskare!

Var ganska aktiv här i gruppen för en del år sedan när vi regelbundet besökte Thailand och ser att flera av er andra är kvar här än. Kul! Fick sedan cancer som jag nu är frisk ifrån men har ganska jobbiga biverkningar i form av svåra smärtor. IOM detta lade jag Thailandsresandet på hyllan men har nu bokat en resa och åker med mina 4 väninnor i Januari-20. Skulle nu vilja veta om det är bökigt och hur lång tid det tar att ta sig från Bkk - Koh Lipe, enklaste snabbaste vägen?

Väldigt tacksam för hjälp!

Helene

 

 

Spontant tycker jag flyg till Hat Yai och därefter buss och båt låter smidigast och snabbast. Inte så galet dyrt heller.

Vill även säga att det är roligt att höra att du blev frisk!

Redigerad av Captain Thailand

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
På 2019-03-14 på 23:13, Captain Thailand säger:

Spontant tycker jag flyg till Hat Yai och därefter buss och båt låter smidigast och snabbast. Inte så galet dyrt heller.

Vill även säga att det är roligt att höra att du blev frisk!

Tusen tack för det!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
På 2019-03-14 på 23:13, Captain Thailand säger:

Spontant tycker jag flyg till Hat Yai och därefter buss och båt låter smidigast och snabbast. Inte så galet dyrt heller.

Vill även säga att det är roligt att höra att du blev frisk!

Vi har bokat just den varianten och hoppas det blir bra.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×