Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
white-k

Var finns det stört utbud med T-shirts i Bangkok?

Rekommendera Poster

Letar efter en speciell sorts T-shirts (med fiskar på) som jag köpte på MBK (de fanns inte på Kaho San Road) för tre år sedan i Bangkok.

Är inte säkert att de finns kvar, men på vilka ställen hittar jag störst utbutd med T-shirts?

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej. Måste nog vara gamla delen av BKK. Speciellt runt Prince Palace Hotel. Stor marknad under hotellet, och mycket grossister runt omkring. Väldigt billigt. Men man får ofta det man betalar för. Bättre lägga på lite så är kvalten bra. Vi checkar in på Prince Palace i slutet av mars när vi är på väg hem. Mycket trevligt område. Och dessutom går flodbåtarna nedanför hotellet. Vill man inte uppleva allt skit som finns runt sukhumvit road, rund Nana station, så är gamla delen av BKK väldigt bra

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
On 2/11/2019 at 6:13 PM, Phatthalung said:

Hej. Måste nog vara gamla delen av BKK. Speciellt runt Prince Palace Hotel. Stor marknad under hotellet, och mycket grossister runt omkring. Väldigt billigt. Men man får ofta det man betalar för. Bättre lägga på lite så är kvalten bra. Vi checkar in på Prince Palace i slutet av mars när vi är på väg hem. Mycket trevligt område. Och dessutom går flodbåtarna nedanför hotellet. Vill man inte uppleva allt skit som finns runt sukhumvit road, rund Nana station, så är gamla delen av BKK väldigt bra

Hmm, okej. Bra tips! Vet du om marknaden kallas för nåt speciellt, och om den är där alla dagar? Är den förresten öppen dagtid eller kvällstid?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
10 timmar sedan, white-k säger:

Hmm, okej. Bra tips! Vet du om marknaden kallas för nåt speciellt, och om den är där alla dagar? Är den förresten öppen dagtid eller kvällstid?

Öppet alla dagar från förmiddag till sen kväll. Kommer ej ihåg namnet

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Bobae market heter den visst. Har varit där en gång förut. Åkte dit igen nu, och precis som senast blev jag frustrerad över hur sjukt svårt det är att lokalisera sej där! :-) En riktig labyrint på flera våningar där man omöjligt kan hålla reda på var man har gått tidigare. Alla system jag försökte använda mej av falerade till slut på ett eller annat sätt :-)
Nåja, störst utbud är det nog iallafall, även om jag inte hittade det jag sökte! :-D

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×