Vächötaschlätta 2 Report post Posted November 12, 2017 (edited) Tjo! Dags igen, tänkte dimpa ner några dagar på Koh Lanta av resetekniska skäl och kikar lite på boenden. tycker det verkar vaa lite knivigt att hitta något som riktigt lockar inom en rimlig prisklass, men kikar på Lanta Palm Beach Resort. Får dock ingen klarhet i om där finns pool eller ej. Alla bokningssidor säger att det ej finns, men däremot säger en kommentar på Sawadee att dom skulle börja bygga en 2015/2016 och senaste kommentaren på Agoda nämner en pool. Någon som kan bekräfta hur det ligger till? Edited November 12, 2017 by Lianinho Share this post Link to post Share on other sites
olsson 3 Report post Posted November 18, 2017 Kan inte svara på din fråga. Jag var där 2009 och då hade dom ingen pool. Men hotellet ligger vid en riktigt fin del av stranden. Share this post Link to post Share on other sites
Vächötaschlätta 2 Report post Posted November 25, 2017 Så värt att ta där även utan pool? Share this post Link to post Share on other sites
olsson 3 Report post Posted December 4, 2017 2009 var det bra att vara där en vecka eller så, hur det är nu har jag ingen aning om. Men som sagt så är stranden riktigt bra där Share this post Link to post Share on other sites
Yuku 0 Report post Posted December 8, 2017 Jag bodde där i mars 2017, det var rent och fräscht men lite väl dyrt med tanke på att det då inte fanns någon pool. Share this post Link to post Share on other sites