ekoxen 0 Report post Posted September 27, 2017 Hejsan Jag hade tänkt att arbeta på distans från Lanta under vintermånaderna 2018. För mitt jobb behöver jag en eller två skärmar, vilket ju är väldigt otympligt att släpa med sig. Någon som känner till om det är möjligt att hyra eller köpa it-utrustning (av företag eller privatperson) på plats? mvh Share this post Link to post Share on other sites
Snoken 12 Report post Posted September 28, 2017 På 2017-09-27 på 11:05, ekoxen säger: Hejsan Jag hade tänkt att arbeta på distans från Lanta under vintermånaderna 2018. För mitt jobb behöver jag en eller två skärmar, vilket ju är väldigt otympligt att släpa med sig. Någon som känner till om det är möjligt att hyra eller köpa it-utrustning (av företag eller privatperson) på plats? mvh På Lanta kan det kanske bli knepigt. Är nog dåligt utbud där. Men i Phuket eller Krabi stad borde det inte vara några problem att hitta vad du vill ha. Share this post Link to post Share on other sites
LantaMas 18 Report post Posted September 28, 2017 Borde finnas massa nedlagda IT-caféer med drivor av skärmar... Share this post Link to post Share on other sites