Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Martin

Era förslag!

Rekommendera Poster

Gäst Mona

Varför inte ha en sida för Väderrapport och undermappar för tex Phuket, samui mm mm

tjing Mona

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Martin glöm inte Isaan. ;D ;D :dja :dja

Nej, det gör jag inte. Men vill inte skapa för många kategorier från början som kommer att ligga tomma. Tar lite i taget :) , men lyssnar på alla.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Åh, bilder! Jag gillar bilder. Kan du inte lägga till en kategori som inte är ortsbunden utan en där man kan lägga in roliga/konstiga saker man sett i Thailand. Som tokiga skyltar t.ex.?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Även om detta är ett Thaiforum skulle det vara kul med en avdelning om grannländerna där man kan fråga om tex Kambodja och Vietnamn , många passerar genom Thailand och besöker de andra länderna för att återvända till Thailand.

Klart! Kategori skapad!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Thailändsk kultur. T.e.x. vad templen o munkarna fyller för funktion.

Jag har funderat på två nya kategorier:

- "Språk och kultur" (nästan som Isaan Bo föreslår)

- "Shopping i Thailand" (frågor om vad man ska köpa, priser, hur man skickar hem, ifall det lönar sig att köpa en ipod m.m.)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Petteri

Thailands grannländer och andra länder i närheten = för lång rubrik.

Bättre: Andra länder i närheten ?

/Petteri

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Resedagbok här på forumet.. är det något som skulle kunna vara på G tro?

Tyvärr så tror jag inte det. Som jag ser det så kan man göra på två sätt:

1. Starta en kategori där alla kan starta sin egen tråd och uppdatera den kontiuerligt. Dessutom kan man i bildgalleriet skapa sina egna album, så man kunde lägga in sin bilder från sin resa fint i olika album. Detta skulle kunna kallas en "fattigmans-dagbok" enligt mig och är ingen snygg lösning.

2. Installera en mod som fins till detta forum. Problemet är att den inte uppdateras längre, bra, men innehåller många buggar, som måste rättas till för att uppnå en bra säkerhet. Tror inte jag kan ordna det för tillfället, dåjag har lite ont om tid med mitt arbete.

Så dessa alternativ är inte så lockande. Utanför ThailndForum kommer en ny tjänst komma upp för allmänna resebloggar, men tyvärr kommer inte den upp före din resa nevelius, ledsen.....tiden räcker bara inte till.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst pliten

Ett förslag: Skulle det vara någon ide att dela upp den första kategorin "Platser" i dessa kategorier:

- Bangkok

- Phuket

- Övriga platser

Eller blir det för plottrigt då?

Skall du diskriminera Samui, Pattaya, Krabi mm. Det måste i så fall bli många kategorier!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ett förslag: Skulle det vara någon ide att dela upp den första kategorin "Platser" i dessa kategorier:

- Bangkok

- Phuket

- Övriga platser

Eller blir det för plottrigt då?

Skall du diskriminera Samui, Pattaya, Krabi mm. Det måste i så fall bli många kategorier!

Många platser finns det.... Ett tips är stt folk sätter en tydlig rubrik: "stränder runt PHUKET"

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tycker Martin har en poäng med tidsgränsen 20 minuter. Om man skriver något dumt eller bara felaktigt (inte felstavning). Någon reagerar och svarar - sen ändrar man det man skrev tokigt. Då blir trådarna ännu mer vimsiga än vad dom redan är  :cr

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×