Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Martin

Era förslag!

Rekommendera Poster

...och jag skulle önska att det var lättare att lägga upp bilder i mitt galleri....nu är mina kunskaper minimala, men jag brukar klarar av att lägga upp bilder, nu blir jag tillsagd att jag inte har behörighet att lägga in bilder ...i mitt eget album???

Och allt man ska fylla i för att lägga in en liten bild??

Har massa fina bilder från Khao Lak, Koh Tachai men får inte in dom :-(

Ismene

Varför du inte kan lägga upp bilder får jag titta på. Jag testade efter migreringen och hade inga problem.

Om jag har för mig rätt, så behöver alla saker inte fyllas i, men någon information måste man ge för att man skall veta varifrån de kommer. :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

...och jag skulle önska att det var lättare att lägga upp bilder i mitt galleri....nu är mina kunskaper minimala, men jag brukar klarar av att lägga upp bilder, nu blir jag tillsagd att jag inte har behörighet att lägga in bilder ...i mitt eget album???

Och allt man ska fylla i för att lägga in en liten bild??

Har testat detta nu och det fungerar utmärkt med ett vanligt användarnkonto jag har som test (dvs. inget adminnistrationskonto).

Har du lagt till en kategori i ditt album? Det är oftast det som man inte gör och försöker man ladda uppen bild så får man detta som en varning.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Ismene

...och jag skulle önska att det var lättare att lägga upp bilder i mitt galleri....nu är mina kunskaper minimala, men jag brukar klarar av att lägga upp bilder, nu blir jag tillsagd att jag inte har behörighet att lägga in bilder ...i mitt eget album???

Och allt man ska fylla i för att lägga in en liten bild??

Har testat detta nu och det fungerar utmärkt med ett vanligt användarnkonto jag har som test (dvs. inget adminnistrationskonto).

Har du lagt till en kategori i ditt album? Det är oftast det som man inte gör och försöker man ladda uppen bild så får man detta som en varning.

Ja jag har lagt upp en kategori, (tror jag) och döpt den till Koh Tachai....men jag får inte in fler där....ska försöka igen när andan faller på, vill ju att fler ska kunna njuta av mina bilder :)

Ismene

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Samma här. Väääääödigt segt. Kanske Martin uppdaterar plattform eller vad det nu var om varit på G?

Tyvärr har jag fastnat på flytten av hela galleriet och just nu finns det inte idéer hur det kan flyttas. Vill inte gå miste om alla bilder, så jag letar efter någon just nu som har erfarenhet från en liknande flytt ...

Segheten som ni upplevde måste varit något på webbhotellet ...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vi vill givetvis göra forumet bra, så att ni trivs här och det blir praktiskt men intressant. Har ni förslag på funktioner som kanske skull ekunna införas, nya avdelningar att posta i, rättigheter, så förslå dessa i denna tråd. Jag skall försöka titta in här då och då och se om någon av förslagen kan eller till och med borde förverkligas!

Orka läsa nedan efter x år, men att kunna ge tummen upp/ner vore grymt på inläggen och lite statistik på det.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Orka läsa nedan efter x år, men att kunna ge tummen upp/ner vore grymt på inläggen och lite statistik på det.

Det finns nog redan som standard i den plattformen som forumet kommer bytas till ... stå ut lite till ...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

De verkar som att du har låst tråden om spambotar...

Jag tycker tvärt om att det har ökat kraftigt dom senaste veckorna?

Eller är det bara så att jag är oftare online nu så jag märker fler? Det känns iaf som att jag anmäler minst 2 stycken varje dag nu och förut såg man bara det nån gång ibland..

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Jag tycker tvärt om att det har ökat kraftigt dom senaste veckorna?

Antalet som bara registrerar sig  och skapar profiler har sjunkit rejält, medan de som lägger in inlägg har ökat - det är sant.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det vore trevligt med feedback på anmälningar man har gjort

Nja, det tänker jag inte göra-. Är det spam, något opassande, så tas det bort, annars ligger det kvar. Skicka svar till alla som anmäler något, skulle ta alldeles för mycket tid tyvärr. De flesta vill nog ändå inte ha svar på saker som är självklara för borttagning.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nu har jag inte läst hela tråden i dag så det här kanske redan varit uppe.

Det kunde vara bra med en meddelandefunktion när någon citerar ett inlägg man gjort.

Kanske någon form av taggning när man vill nämna någon i ett inlägg, då får ju vederbörande reda på det även om man missat tråden.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Martin.

Finns det någon teknisk möjlighet att filtrera bort vissa personers inlägg så att man slipper se dom?

Alltså, man ska själv kunna filtrera bort inlägg bara för en själv, inte för alla.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×