Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Brandywine

Hur är Emirates?

Rekommendera Poster

Hade inte tänkt att åka något i sommar men nu är jag sugen. Hittat med Emirates från Arlanda till Bangkok, för drygt 5.000 kr t.or. Cirka 16h, men med bra avrese och ankomstider. Det priset är väl inget att klaga på, väl?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
2 timmar sedan, Brandywine säger:

Hade inte tänkt att åka något i sommar men nu är jag sugen. Hittat med Emirates från Arlanda till Bangkok, för drygt 5.000 kr t.or. Cirka 16h, men med bra avrese och ankomstider. Det priset är väl inget att klaga på, väl?

Boka du. Bra pris med ett bra bolag. 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det är nog ett av de bättre flygbolagen, åkte med dem året de började flyga från Arlanda.

Bra personal och service på topp all mat och dricka gratis, förutom champagne vill jag minnas, och fina plan. Enda negativa var väl väntetiden i Dubai, men det är ju en jätteflygplats så det fanns mycket att se på även om det var mitt i natten.

 

Jag har som reguljärflyg endast Norwegian att jämföra med, som vi åkte med till Bangkok i fjol och det var skillnad som dag och natt. Att sedan flyget ner från Oslo var 15 timmar försenat :-[ gjorde inte upplevelsen bättre. Det enda positiva där var att det var direktflyg.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×