Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Brandywine

thailand@kungsträdgården 2017

Rekommendera Poster

Detta har ju varit en årlig företeelse, och det verkar som att det blir av även i år? Även om informationen än så länge är minst sagt bristfällig med tanke på att det är mindre än tre månader kvar till den 14/15 juli. (se bifogad länk).

Har ni besökt detta evenemang tidigare? Är det värt ett par timmar i buss för ett besök över dagen?

http://www.thaiembassy.se/component/content/article/521

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tycker att det är värt ett besök. Vi brukar träffas ett helt gäng och ha riktigt trevligt. Förra året, i början av augusti, började dagen med strålande solsken, och avslutades med värsta regnskurarna. En hel del satt under borden för att skydda sig mot regnet. Men sen blev det sol igen, och festen fortsatte.

Även en hel del uppträdanden, T.ex. danser från olika delar av Thailand.

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Finns knappt ingen av de gamla medlemmarna kvar, efter att sidan bytt utseende. I alla fall skrivet de inget. Tycker att det var riktigt kul här på sidan förr. Fast mitt lag är Bajen, så gillade jag sidan när den var gul, svart!! 

Förstår att det måste uppdateras!

Men Martin. Som du förstår var nog det här inte riktigt bra för forumet!

spelar ingen roll om det är högsäsong, eller inte! Aktiviteten har varit väldigt låg senaste året på forumet  

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
1 minut sedan, Phatthalung säger:

Finns knappt ingen av de gamla medlemmarna kvar, efter att sidan bytt utseende. I alla fall skrivet de inget. Tycker att det var riktigt kul här på sidan förr. Fast mitt lag är Bajen, så gillade jag sidan när den var gul, svart!! 

Förstår att det måste uppdateras!

Men Martin. Som du förstår var nog det här inte riktigt bra för forumet!

spelar ingen roll om det är högsäsong, eller inte! Aktiviteten har varit väldigt låg senaste året på forumet  

Ha ha. Svarade i fel tråd! Det var lättare förr

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×