Sudden 1 Report post Posted March 4, 2017 Som sagt jag och min fru längtar tillbaka redan Vi tänkte åka till lite regnfattigare ställen då förstås! Min fråga är när tror ni det är som billigast att köpa biljetter för flyget? Söker jag för Juli idag är det cirka 14k tur och retur, vilket jag betalade när det var högsäsong Dec-Jan månad. tack på förhand Share this post Link to post Share on other sites
n1an 8 Report post Posted March 7, 2017 På 2017-03-04 på 16:18, Sudden säger: Som sagt jag och min fru längtar tillbaka redan Vi tänkte åka till lite regnfattigare ställen då förstås! Min fråga är när tror ni det är som billigast att köpa biljetter för flyget? Söker jag för Juli idag är det cirka 14k tur och retur, vilket jag betalade när det var högsäsong Dec-Jan månad. tack på förhand Jag upplever att det konstigt nog är lite dyrare på sommaren än vintern iaf för oss dom senaste 2 åren. För oss har det varit ca 500 kr pp mer på sommaren. Beror säkert på att det är mera flighter under vintern, tror jag iaf... Men boendet är mycket billigare på sommaren iaf för oss. Hittade med Thai för 5500kr pp i dec -16 till sommaren -17 men var säkert ett erbjudande.... Share this post Link to post Share on other sites
Snoken 12 Report post Posted March 8, 2017 Det är alltid dyrare under lov, det är då de flesta kan åka. I juli blir det nog svårt att göra några klipp, ni kan hoppas på tur. Men tar ni ut- eller hemresa före eller efter skollovet blir priserna bättre. 1 Sudden reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Phatthalung 45 Report post Posted March 12, 2017 På 2017-03-08 på 11:11, Snoken säger: Det är alltid dyrare under lov, det är då de flesta kan åka. I juli blir det nog svårt att göra några klipp, ni kan hoppas på tur. Men tar ni ut- eller hemresa före eller efter skollovet blir priserna bättre. Ni pratar om ert Kungarike. Menar ni militärdiktaturen i Thailand? På 2017-03-08 på 11:11, Snoken säger: Det är alltid dyrare under lov, det är då de flesta kan åka. I juli blir det nog svårt att göra några klipp, ni kan hoppas på tur. Men tar ni ut- eller hemresa före eller efter skollovet blir priserna bättre. På 2017-03-04 på 16:18, Sudden säger: Som sagt jag och min fru längtar tillbaka redan Vi tänkte åka till lite regnfattigare ställen då förstås! Min fråga är när tror ni det är som billigast att köpa biljetter för flyget? Söker jag för Juli idag är det cirka 14k tur och retur, vilket jag betalade när det var högsäsong Dec-Jan månad. tack på förhand Share this post Link to post Share on other sites
Phatthalung 45 Report post Posted March 12, 2017 2 minuter sedan, Phatthalung säger: Ni pratar om ert Kungarike. Menar ni militärdiktaturen i Thailand? Allt ska vara så PK här hemma. Men att åka till en militärdiktatur där internet är censurerat, fria val inte finns, och militären styr, det är okey! Och tro inte är Thai är så trevliga när de står och ler (LOS). De flesta har bara kul åt er, för de anser att ni är rätt så korkade! Har levt många år i Thailand, och min fru är Thai. Men så länge ni trivs, att semestra i en militärdiktatur, ska ni göra det. Huvudsaken är väl ändå att man trivs med sig själv! Share this post Link to post Share on other sites
Snoken 12 Report post Posted March 12, 2017 1 timme sedan, Phatthalung säger: Allt ska vara så PK här hemma. Men att åka till en militärdiktatur där internet är censurerat, fria val inte finns, och militären styr, det är okey! Och tro inte är Thai är så trevliga när de står och ler (LOS). De flesta har bara kul åt er, för de anser att ni är rätt så korkade! Har levt många år i Thailand, och min fru är Thai. Men så länge ni trivs, att semestra i en militärdiktatur, ska ni göra det. Huvudsaken är väl ändå att man trivs med sig själv! Vad snackar du för skit? Vad får dig at tro att min fru inte är thai och att jag tillbringar tid i landet av just den anledningen? Varför är du alltid så otrevlig mot andra, i mitt fall vet du ju inte ens vem jag är? Vad har jag gjort dig? 2 vicky and n1an reacted to this Share this post Link to post Share on other sites