Piricho 0 Report post Posted February 27, 2017 (edited) Hej, Förra året var jag i Pattaya (eller kanske i närheten) i en dag/natt. Vi hade en vän som tog oss till en strand som för mig verkade ligga lite gömt men fick kanske det intrycket eftersom det var ganska tomt. Jag markerade platsen i min Google maps men av någon anledning sparades den inte och jag vet inte riktigt vad den heter eller vart den ligger. Lyckades skrapa fram lite bilder och dessa 2 panoramor kanske ger en bra bild på vart jag var någonstans. Skulle vara sjukt tacksam om någon kunde ge mig namnet eller kanske till och med markera på kartan var det ligger. Ska ner till Rayong med flickvännen 3 nätter och hälsa på en vän och tänkte ta med henne hit en eftermiddag. Har lite fler bilder men ingen visar riktigt detaljer som dessa två. Tacksam för hjälp Edited February 27, 2017 by Piricho Formatting Share this post Link to post Share on other sites
blue_saint 16 Report post Posted February 28, 2017 Aldrig varit där men tyckte det var likt wong amat beach baserat på googel? Share this post Link to post Share on other sites
Jimmieboy 37 Report post Posted March 1, 2017 Kan du inte fråga din vän vilken strand det var? Share this post Link to post Share on other sites
blue_saint 16 Report post Posted March 1, 2017 8 timmar sedan, Jimmieboy säger: Kan du inte fråga din vän vilken strand det var? Haha fan så smart såg inte ens den Share this post Link to post Share on other sites