mikvir 0 Report post Posted February 6, 2017 Vad kostar en liter vodka i Phuket..är det billigare än att köpa på flyget ( 139 för en liter)?? Share this post Link to post Share on other sites
Jimmieboy 37 Report post Posted February 6, 2017 17 minuter sedan, mikvir säger: Vad kostar en liter vodka i Phuket..är det billigare än att köpa på flyget ( 139 för en liter)?? Vad är det för Vodka du vill ha? Finns billig på 7 Eleven så varför krångla å köpa det innan? Share this post Link to post Share on other sites
mikvir 0 Report post Posted February 6, 2017 4 minuter sedan, Jimmieboy säger: Vad är det för Vodka du vill ha? Finns billig på 7 Eleven så varför krångla å köpa det innan? kvalitet kvittar...vad kostar en liter där nere? Share this post Link to post Share on other sites
Jimmieboy 37 Report post Posted February 6, 2017 19 minuter sedan, mikvir säger: kvalitet kvittar...vad kostar en liter där nere? Gilbey's Vodka 1 liter kostar typ 499 baht. Absolut Vodka 1 liter Smirnoff Vodka 869 baht. 1 Enis reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Matilda_J 0 Report post Posted April 5, 2017 (edited) När det gäller starkvaror så är Mekong i särklass den billigaste och smakar rätt ok, kostar 200 bath för en liter. Det finns 1 l vodka som kostar cirka 400 oxå. Skippa kända märken som kostar cirka 750bath för en liter, totallt onödigt när det finns mekong. Edited April 5, 2017 by Matilda_J Share this post Link to post Share on other sites
Jimmieboy 37 Report post Posted April 6, 2017 5 timmar sedan, Matilda_J säger: När det gäller starkvaror så är Mekong i särklass den billigaste och smakar rätt ok, kostar 200 bath för en liter. Det finns 1 l vodka som kostar cirka 400 oxå. Skippa kända märken som kostar cirka 750bath för en liter, totallt onödigt när det finns mekong. Det är la dock inte Vodka? Share this post Link to post Share on other sites
blue_saint 16 Report post Posted April 6, 2017 Mekong är det i särklass äckligaste jag druckit i hela mitt liv. Tacka vet jag en kall chang. Undrar om de inte skulle kunna köra sina mopeder på raket bränslet de kallar thai whiskey Share this post Link to post Share on other sites
Martin 0 Report post Posted April 11, 2017 Ja, Mekong är inte direkt min grej heller. Sang Som är nog det enda thailändska starkspriten som jag dricker ... Share this post Link to post Share on other sites
Phatthalung 46 Report post Posted April 13, 2017 Tycker Sang Som kan vara okey med sodavatten. Blir alldeles för sött med cola som många thai föredrar Share this post Link to post Share on other sites