Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
drgregur

Hua Hin/Jomtien/rayong?

Rekommendera Poster

Hej!

Har bokat flyg till BKK 18 juni , 3v. Men har inte bestämt riktigt vart vi vill. Vi funderade på huaHin, det som inte lockar är väl 2.5t taxi väg. Men om vi vill åt "andra hållet" neranför pattaya så är det kanske samma sträcka.  Vi är 2v och 2b 12år, barnen gillar mest poolbad. Och vill ha närhet till något typ av centrum, så man inte bor helt ute på vischan. Sen önskas en del "upplevelser" typ utflykt, vattenland.  Vi funderar att avsluta i BKK 3-4dagar så man hinner med lite det man missade sist.

Vi kommer dela upp resan på 3 hotell

Sist vi var i thailand 2012, så var vi på koh samui,koh phangan,pattaya,bkk.  Så vi fick lite av allt då. 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej.!

Jag har en tips till er. jag har varit i Phuket med min familj och bodde ett hotell som fanns massa  poolen som passa bäst till barn och vuxen och hotelet

nära strand.

Ni åka med flyg från Arlanda till BKK sedan BKK-Phuket det ta ca. 1,25  timme! Ni kan kolla pris och avg tid från Bankok - Phuket på http://www.thaiairways.com 

PS : Flygplats BKK (Bangkok (Suvarnabhumi)  

Det fanns mycket turist från Sverige som bodde där !  Ni kan kolla på hemsida  heter : www.katagroup.com/phuket-orchid och välja på hotel Orchid resort and spa phuket. och boka rum direkt eller boka rum  på bookning.com eller agoda och välja att ni betala på boende. 

Jag hoppas att det bra ett tips till er!

* Jag är Thailandska som bor i Sverige.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×