mita 0 Report post Posted January 2, 2017 Hur gör ni när ni tar massage, ska man lämna dricks. Sist vi var in till Pattaya verkade de som man skulle ge en slant till tjejen som masserade + betala vad själva massagen kostade. Share this post Link to post Share on other sites
Jimmieboy 37 Report post Posted January 2, 2017 1 timme sedan, mita säger: Hur gör ni när ni tar massage, ska man lämna dricks. Sist vi var in till Pattaya verkade de som man skulle ge en slant till tjejen som masserade + betala vad själva massagen kostade. Lämnar aldrig dricks... Share this post Link to post Share on other sites
JMS 0 Report post Posted January 2, 2017 Jag lämnar bara dricks om jag är supernöjd med massagen Share this post Link to post Share on other sites
M_Olsson 26 Report post Posted January 2, 2017 Ge i så fall direkt till den som masserat dig. Har visserligen ej heller dricksat för massage. Share this post Link to post Share on other sites
pelle77 14 Report post Posted January 2, 2017 Jag brukar alltid ge dricks till massören i Thailand, brukar ge ca 10% av vad massagen kostar och direkt i hand den den som utfört behandlingen. Share this post Link to post Share on other sites