diseledvin 4 Report post Posted December 4, 2016 när jag kom till Bangkok sist tänkte jag ta en flygbuss till banglamphu men hittade inte de kollade nu på flygplatsens hemsida och står inget om flygbussar .har för mig att det fanns 4 olika linjer 1 Christoffe Lundberg reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
dtbkk 2 Report post Posted December 4, 2016 4 hours ago, diseledvin said: när jag kom till Bangkok sist tänkte jag ta en flygbuss till banglamphu men hittade inte de kollade nu på flygplatsens hemsida och står inget om flygbussar .har för mig att det fanns 4 olika linjer Tog buss på Don Muaeng till BTS Saphan Taksin för 30 baht helt nyligen. Share this post Link to post Share on other sites
hille 2 Report post Posted December 4, 2016 10 timmar sedan, diseledvin säger: när jag kom till Bangkok sist tänkte jag ta en flygbuss till banglamphu men hittade inte de kollade nu på flygplatsens hemsida och står inget om flygbussar .har för mig att det fanns 4 olika linjer Det går inga flygbussar till Banglamphu längre. Om du inte vill ta en taxi så är det tåg från flygplatsen - byte till skytrain mot Saphan Taksin Pier och ta flodbåten därifrån till Banglamphu. Funkar bra, är billigt men tar tid. Share this post Link to post Share on other sites
diseledvin 4 Report post Posted December 4, 2016 okey tror jag satsar på skytrain till phaya thai sen byte till buss till soi rambuttri bredvid khaosan , åkt i omvänd riktning men kommer inte ihåg vilket nummer på bussen Share this post Link to post Share on other sites