diseledvin 4 Report post Posted November 29, 2016 hittade nyss/bokade en thairesa på självaste julafton 21.30 med Qatar hemresa 15 jan 01.30 15 timmar i båda riktningarna och 7896 -kr får väl räknas som ett fynd . letat resor i 2 veckor men verkar som det bara blir dyrare funderade om jag skulle köpa en biljett med thai för 12 papp fan ska bli skönt att komma iväg 3 veckor Share this post Link to post Share on other sites
Martin 0 Report post Posted November 30, 2016 Härligt. Ja, en jäkla fin julklapp! Share this post Link to post Share on other sites
diseledvin 4 Report post Posted November 30, 2016 ska bli fint 2 år sen man var i Thailand .förra året hade jag köpt en biljett med emirates (4800kr) 2 dec till 1 jan men funderade om jag kunde åka ,tog i alla fall tåget ner till Stockholm och funderade under tågresan och bestämde mig för att inte åka när vi kom fram till Arlanda så åkte till Stockholm köpte en biljett hem till norrlandshelvetet och knallade runt i c huvudstaden 6 timmar mycket skumt folk runt klara kyrka men det var rätt beslut kändes ändå bra efteråt även om det visade sig att jag kunnat åkt (mötet blev inställt ) Share this post Link to post Share on other sites