tomjak 1 Report post Posted November 28, 2016 Hej Söker restaurang för firande på Lipe. Vi kommer ner dagen innan vi ska fira en födelsedag så jag hinner inte reka själv. Tacksam för tips Share this post Link to post Share on other sites
Freddeboii 10 Report post Posted November 28, 2016 Senast vi var på Koh Lipe firade vi en födelsedag på Serendipity's restaurang. Var mycket trevligt och väldigt uppskattat av personen som fyllde år. 1 tomjak reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Jaspe 2 Report post Posted November 29, 2016 Prova La Luna, den godaste lasagnen jag nånsin har ätit, en jättebra Italiensk restaurang. De tar inga bordsbeställningar, var ute i god tid. Share this post Link to post Share on other sites
Jaspe 2 Report post Posted November 29, 2016 https://www.tripadvisor.se/Restaurant_Review-g1024140-d3178638-Reviews-La_Luna_Italian_Restaurant_Accommodation-Ko_Lipe_Satun_Province.html 1 tomjak reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Freddeboii 10 Report post Posted November 29, 2016 La Luna är riktigt bra! Åt dock där nästan varje kväll, så vi ville ha något lite mer speciellt för födelsedagen Share this post Link to post Share on other sites
Magggz 2 Report post Posted November 30, 2016 Sunrise beach restaurant är helt klart en av de bästa ställena på ön om man vill käka thaimat! Familjeägd restaurang och dom är verkligen supertrevliga!!! 1 tomjak reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Magggz 2 Report post Posted November 30, 2016 Förresten... jag håll på att glömma Lipe Beach Resorts restaurang ( tror den heter blue elefant). också riktigt god mat och härlig miljö att sitta i! 1 tomjak reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Smelly 1 Report post Posted December 1, 2016 Castaway funkar alltid 1 tomjak reacted to this Share this post Link to post Share on other sites