Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Skägget

Bangkok mellan 18nov-12dec

Rekommendera Poster

Tja, jag kommer landa i Bangkok 18e nov och åka hem den 12e dec igen. Jag kommer vara upptagen på vardagarna fram till mot kvällen, sedan har jag tänkt att kolla pattaya och hua hin på helgerna för jag har aldrig varit på dessa områden. Vissa vardags kvällar är jag nog upptagen med arbete ändå men de flesta blir nog rastlösa misstänker jag :-\. Så det hade vart riktigt najs med antingen goa råd om ställen där jag kanske inte känner mig helt ensam, typ vart det befinner sig mkt svenskar eller så. Eller om någon bor i trakterna eller befinner sig där, som vill ta lite käk, bärs eller liknande :2_grimacing:. Hittills har jag bara vart runt Phuket och Krabi i Thailand. 

Redigerad av Shazzvegas

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

HAde gärna träffats och visat lite, tyvärr är ju bortrest den perioden. Du kan ju testa svenska restaurangen cajutan på suk soi 18. Där borde det vara lite svenskar till och från.

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
14 timmar sedan, Shazzvegas säger:

Tja, jag kommer landa i Bangkok 18e nov och åka hem den 12e dec igen. Jag kommer vara upptagen på vardagarna fram till mot kvällen, sedan har jag tänkt att kolla pattaya och hua hin på helgerna för jag har aldrig varit på dessa områden. Vissa vardags kvällar är jag nog upptagen med arbete ändå men de flesta blir nog rastlösa misstänker jag :-\. Så det hade vart riktigt najs med antingen goa råd om ställen där jag kanske inte känner mig helt ensam, typ vart det befinner sig mkt svenskar eller så. Eller om någon bor i trakterna eller befinner sig där, som vill ta lite käk, bärs eller liknande :2_grimacing:. Hittills har jag bara vart runt Phuket och Krabi i Thailand. 

Landar den 19 i Bangkok och startar där 2 nätter sedan blir det Pattaya och Ko Chang fram till 5Dec för att flyga över till Filippinerna ,så några kalla är man alltid sugen på ;-)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
13 timmar sedan, TJ66 säger:

Landar den 19 i Bangkok och startar där 2 nätter sedan blir det Pattaya och Ko Chang fram till 5Dec för att flyga över till Filippinerna ,så några kalla är man alltid sugen på ;-)

Fan va nice, då kanske vi kan höras längre fram :D:1312_thumbsup_tone3:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Landade tidigt i morse 1 timma tidigare än beräknat har suttit i hotellobbyn i 7timmar för att få checka in ,var du ute i går, hittade du några trevliga ställen? Tänkte gå ut och käka vid 18:00 sedan drar jag nog till Nana plaza

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
2 timmar sedan, TJ66 säger:

Landade tidigt i morse 1 timma tidigare än beräknat har suttit i hotellobbyn i 7timmar för att få checka in ,var du ute i går, hittade du några trevliga ställen? Tänkte gå ut och käka vid 18:00 sedan drar jag nog till Nana plaza

LÅter härligt. själv kommer ja inte förrän 20 mars :/

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×