kurreburre 0 Report post Posted October 28, 2016 Jag undrar hur shoppingen är på Koh Lanta? Finns det tex barnkläder att köpa? I typ H&M stil. Våra barns sommarkläder kommer förmodligen att vara urväxta till vi ska dit i januari så då vore det toppen om vi kan köpa lite nytt åt dem där. Hemma finns det ju bara vinterkläder nu att köpa. Barnen är 2,5 och 4,5 år gamla. Några tips isf på shoppingställen? Share this post Link to post Share on other sites
Martin 0 Report post Posted October 28, 2016 Koh Lanta är en mindre ö, så inga shoppingscenter finns där. Dock finns det marknader som ordnas i veckorna där man säljer alla möjliga kläder, en hel del barnkläder. Kvalitén vågar jag inte uttala mig om, men det är billiga kläder som thailändare köper till sig själva. Någon enstaka mindre butik med "kopior"-liknande kläder finns överallt på alla turistplatser. Det kanske finns några barnbutiker mer kläder, i så fall har jag missat dessa i Saladan, dir båtarna kommer. Dock är det inte så stort, några enstaka gator. Kanske någon annan har märkt av någon liten butik annars .... Share this post Link to post Share on other sites
Mats75 12 Report post Posted October 28, 2016 Håller med Martin. Störst chans att fynda kläder antar jag är på marknaderna i Saladan. Share this post Link to post Share on other sites
Carin 1 Report post Posted October 28, 2016 "Semesterkläder" finns det alltid att få tag i i Thailand, shorts, T-shirts osv Share this post Link to post Share on other sites
Mimo 13 Report post Posted October 31, 2016 Har köpt till mina barn inne i Saladan, kanske inte världens största utbud men du borde hitta shorts linnen och t-hirts. Share this post Link to post Share on other sites