Jump to content

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Sign in to follow this  
Wicky

idag irriterar jag mig på ... (ingen politik, invandring...)

Recommended Posts

Någon som vet om ett företag som söker en administratör med stor erfarenhet gärna ekonomisk inriktning i Kungsbacka/Varberg/göteborg kan ju höra av sig  :)

Tycker bemanningsföretagen söker administratörer rätt ofta! Usch, trist när jobbet ryker.  >:(

Kommer nog dröja innan man kommer iväg på en resa, nu blir det till att hålla hårt i plånboken  :'( Får glädjas åt alla er som kommer iväg  :-\

Någon som vet om ett företag som söker en administratör med stor erfarenhet gärna ekonomisk inriktning i Kungsbacka/Varberg/göteborg kan ju höra av sig  :)

Jag hoppas att du hittar ett nytt arbete snart. Håller tummarna för dig!

Kommer nog dröja innan man kommer iväg på en resa, nu blir det till att hålla hårt i plånboken  :'( Får glädjas åt alla er som kommer iväg  :-\

Du ska inte känna dig ensam på bänken , vid månads skiftet blir det stämpling för mig med. :(

företaget som ja jobbar på har massa nya grejjer för sig som jag inte gillar

Dom har väl också en massa andra gamla grejer för sig också, som många i Sverige inte gillar...

Hasse

Guest Gargamel

att jag är varslad på mitt jobb för att ledningen vill centralisera och flytta rubbet till Stockholm  >:( >:(>:(

Usch , vad jobbigt ! Hoppas att det ordnar sig för dig  :pra

Att jag får så förtvivlat ont i knäna när jag försöker göra något, var till svampskogen igår och det gick inte att sova utan smärtstillande.

Att det är så tråkigt att rensa svamp.

OOhhh...fy f-n!! Hatar det. Sambons mamma hade plockat svamp till oss och sa att vi får rensa dom. Jag sa på en gång att: Nej tack. Vill inte ha dom. Vill inte alls rensa dom. Det var ju typ inte 1 liter eller så, hon hade plockat utan en hel Ica påse!!  :)

att tåget från sundsvall till sthlm är försenat idag så nu ska jag oroa mig för det tills på tisdag när vi ska åka  :cr

Hörde på P4 igår att var tredje tåg var försenat......Det här skrev jag inte för att jag är avundsjuk inte....inte det minsta..nääää  :angel: inte avundsjuk....

jag skrev sist vad jag irriterar mej mest på " torskat teori körkortsprov".

(inte jag men grabben)

men idag så  klarade han av det  han tog kortet så nu  är jag igentligen inne på fel forum  men ville bara glädja er med detta  :kla :kla :kla :kla :) :) :) :)

Att datorn bara krånglar... Har vi någon bra data nisse här?? ;)

Gå in på www.varmepumpsforum.se Där får du svar på det mesta.

Hasse