Jump to content

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Sign in to follow this  
Wicky

idag irriterar jag mig på ... (ingen politik, invandring...)

Recommended Posts

Att vår "lilla" dator som vi köpte i onsdags och ska ha med till Thailand, är trasig!! I värsta fall så hinner vi inte få den ok innan vi åker, det är ju bara 2 veckor kvar nu, men har vi tur så får vi den med..

Med elr utan dator..  till Thailand ska vi och njuta av värme och trevliga människor!

Att vår "lilla" dator som vi köpte i onsdags och ska ha med till Thailand, är trasig!! I värsta fall så hinner vi inte få den ok innan vi åker, det är ju bara 2 veckor kvar nu, men har vi tur så får vi den med..

Med elr utan dator..  till Thailand ska vi och njuta av värme och trevliga människor!

köppte du en trasig dator ?? ja så kan det gå i bland du har bara en stor otur

att jag inte lyckats få tag på en Photoshop cs4 beta :(

josses har sitter jag med 2an , ja man hanger inte riktigt med i datorsvangarna langre... For det arbete jag borde gora skulle jag behova en dual quadro...

Jahapp hittat en sak jag kan irretera mig pa, att jag inte har en battre dator... och inte rad an att kopa den...

att jag inte lyckats få tag på en Photoshop cs4 beta :(

josses har sitter jag med 2an , ja man hanger inte riktigt med i datorsvangarna langre... For det arbete jag borde gora skulle jag behova en dual quadro...

Jahapp hittat en sak jag kan irretera mig pa, att jag inte har en battre dator... och inte rad an att kopa den...

Ja, tänk vilka trivialiteter man kan irretera sig på hehe ;)

Men jag hade sett alla underbara förbättringar från cs3 till cs4 på en video och ville inte vänta med att hugga tänderna i en kopia.

...att vår lilla valp har tuggat sönder 2st mobiltelefonladdare...

...att jag inte hittar laddaren till kameran och måste köpa en ny eftersom jag åker om 1½ dag...

...att jag inte hittar USB-sladden så jag kan tömma en kamera...

...att jag måste åka ända ut till Danderyd i rusningstrafik och kräva 150kr tillbaka på en felräkning av kassörskan på Lindex...

...glömde....min I-pod srtrular så jag får inte ner ett skit i den...och jag som älskar att lyssna på ljudböcker när jag promenerar på stranden..... :'(

Fick samtal från chefen.

Varslas 25 pers och du är en av dom. TVIIIIIIIII

Hmm du kommer inte från sundsvall stod i tidningen om 25 som får gå från nått husbyggarföretag....

Att jag måste ta ut mitt övertidsarbete när jag inte behöver den >:( (nov), ville ha den när jag åker till Thailand i februari!

Kommer nog dröja innan man kommer iväg på en resa, nu blir det till att hålla hårt i plånboken  :'( Får glädjas åt alla er som kommer iväg  :-\

Någon som vet om ett företag som söker en administratör med stor erfarenhet gärna ekonomisk inriktning i Kungsbacka/Varberg/göteborg kan ju höra av sig  :)