Jump to content

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Sign in to follow this  
Wicky

idag irriterar jag mig på ... (ingen politik, invandring...)

Recommended Posts

20 minuter sedan, Phatthalung säger:

Ja. Bättre att vara vaken, än nyvaken. Verkar inte så bra att bara vara nyvaken. Fungerar inte så bra

Drömmare vore ett bättre namn för denna herre än nyvaken.

 

Av alla trögtänka människor jag någonsin läst foruminlägg ifrån är det här den största.

Att ens beröra ämnet i den riktining han gör för att sedan dra jämnförelser mot nelson mandela är ett skämt.

 

Sedan att han kopierar text från wikepedia utan ändra deras färger på vissa ord bevisar hans okunskap i ämnet.

Sök på ordet terroist på googel så får du fram hans inlägg om mandela direkt.

 

Att snubben ens nämner mina thailand kunskaper som dåliga är ännu mer komiska då det är huvudanledningen till att jag är reggad.

För att lära mig mer av de som kan

Edited by blue_saint

Share this post


Link to post
Share on other sites

Att forumet har stendött .................................???

 

( Nyvaken verkar ha begränsad hjärnkapacitet, milt sagt )

Edited by linus2

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 timmar sedan, linus2 säger:

Att forumet har stendött .................................???

 

( Nyvaken verkar ha begränsad hjärnkapacitet, milt sagt )

Ja det skrivs inte mycket här. Får hålla till på andra forum istället.

Share this post


Link to post
Share on other sites
På 8/19/2017 på 19:19, linus2 säger:

Att forumet har stendött .................................???

 

( Nyvaken verkar ha begränsad hjärnkapacitet, milt sagt )

Får väl irritera mig på att ni haft så roligt här inne med nyvaken utan mitt deltagande.

Loggar ut och somnar om.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 timmar sedan, marie säger:

Irriterar mig på Linus2 som spammar sönder alla trådar med sin lilla prick. Har du inget att säga så kan du hålla dig härifrån. ???

Håller med... Funderar på om hans konto kan va kapat men varför skulle en kapare vilja spamma med endast en prick?

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 timmar sedan, Jimmieboy säger:

Håller med... Funderar på om hans konto kan va kapat men varför skulle en kapare vilja spamma med endast en prick?

Det blir ju trådlyft och kanske mera aktivitet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×