Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Wicky

idag irriterar jag mig på ... (ingen politik, invandring...)

Rekommendera Poster

Att nya Chang Classic är förstörd. Inte god alls😔

Ja det är fördjävligt!!!

Den där procenten märks verkligen! Inte alls lika god längre.

Var ju dessutom perfekt med en stor Chang till lunchen, då fick man rätt känsla i kroppen!  ;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Att de så kallade flyktingbarnen, från nordafrika, som genomförde en grov våldtäkt på en 23 årig kvinna på söder i Stockholm under flera timmar, fick så låga straff.

Den unga kvinnan är nog förstörd, för resten av livet.

En skam för samhället att dalta med dessa s.k. barn!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Att de så kallade flyktingbarnen, från nordafrika, som genomförde en grov våldtäkt på en 23 årig kvinna på söder i Stockholm under flera timmar, fick så låga straff.

Den unga kvinnan är nog förstörd, för resten av livet.

En skam för samhället att dalta med dessa s.k. barn!

Fruktansvärt!!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Att de så kallade flyktingbarnen, från nordafrika, som genomförde en grov våldtäkt på en 23 årig kvinna på söder i Stockholm under flera timmar, fick så låga straff.

Den unga kvinnan är nog förstörd, för resten av livet.

En skam för samhället att dalta med dessa s.k. barn!

Fruktansvärt!!

Instämmer till fullo!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kan bara säga +1 på de tre senaste inläggen.

Nu väntar vi bara på att förnekare nr ett på forumet ska komma och försvara förövarna med sitt vanliga blaha blaha.

Våld mot kvinnor kan aldrig försvaras oavsett vem/vilka (de manliga) förövarna är. Inte om det är kvinnliga förövare heller. Detta är dock ganska ovanligt (kvinnliga förövare alltså). För min del får dom gärna utvisa alla som begår våld mot kvinnor. Oavsett om dom är svenskar sen hundratals år tillbaka.

https://www.feministisktperspektiv.se/2015/11/04/sa-lange-vi-blundar-ser-vi-inte-slutet-pa-valdet/

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

...att det regnar nu när vi ska ha hundträff och vara ute i några timmar. Inte lika mysigt som om det vore sol och fint, förstås. Det blir nog till att bada vovven när vi kommer hem...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Att jag är för lat för att gå till köket för att göra några mackor..

Visst är det härligt att ha viktiga saker att irritera sig på Jimmie ;)

Får väl glädja mig åt att jag själv orkade gå till köket och göra mackor och te hehe.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

De fega svinen, som sköt ihjäl hundra tals oskyldiga människor i Paris igår.

Enligt vittnen skrek de allahu akbar, samtidigt som de mördade.

Hoppas jag får irritera mig på en sådant här fegt terroristdåd, fast inga Svenskar verkar finnas bland terroristerna.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Håller helt med Phatthalung

Religiösa ledare kan tyvärr hjärntvätta till synes fullt normala människor att göra sådana fruktansvärda illdåd mot sina medmänniskor. Vart är världen (samhället) på väg.

Hoppades att Bali var en engångshändelse men nu har vi det på vår bakgård, tyvärr snart också här - sanna mina ord.

Bevisligen är människan det ondskefullaste däggdjuret, har egentligen inget existensberättigande.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

De fega svinen, som sköt ihjäl hundra tals oskyldiga människor i Paris igår.

Enligt vittnen skrek de allahu akbar, samtidigt som de mördade.

Hoppas jag får irritera mig på en sådant här fegt terroristdåd, fast inga Svenskar verkar finnas bland terroristerna.

Haha, men det vet man ju inte, nå'n av dem kan ju ha åkt tunnelbana i Stockholm. ;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Blir inte lätt att radera ut just rätt personer, troligtvis blir det mest oskyldiga som blir lidande/dödade vid massbombningar.

Hitta ledarna = upphovsmännen till IS är nog en lite känslig fråga, troligtvis har både jänkarna och ryssarna hjälpt till = bistått med både vapen och inte minst kunskap.

M.a.o. en djävla soppa som drabbar oskyldiga.

För mig synes enda lösningen vara ett massivt markangrepp, då med helikoptrar och stridsvagnar - och vilka är då kapabla - endast jänkarna - har de något egenintresse i denna konflikt - inte än verkar det som.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Blir inte lätt att radera ut just rätt personer, troligtvis blir det mest oskyldiga som blir lidande/dödade vid massbombningar.

Hitta ledarna = upphovsmännen till IS är nog en lite känslig fråga, troligtvis har både jänkarna och ryssarna hjälpt till = bistått med både vapen och inte minst kunskap.

M.a.o. en djävla soppa som drabbar oskyldiga.

För mig synes enda lösningen vara ett massivt markangrepp, då med helikoptrar och stridsvagnar - och vilka är då kapabla - endast jänkarna - har de något egenintresse i denna konflikt - inte än verkar det som.

+1 på det mesta tyvärr.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag oroar eller irriterar mig på att Västvärlden och Ryssarna inte kommer överens om hur de ska tackla problembarnet IS.

Väntar de för länge riskerar de ett 3:e världskrig

Hade inte Japanerna angripet Pearl Harbor = fått jänkarna med in i 2:a världskriget vet man inte hur det hade slutat.

Kan komma att gå lika illa om inte ryssar och jänkarna beslutar sig för att handla. Europas ledare vågar inte göra något drastiskt eller kan komma överens.

Snacka gör de men komma till skott - Nääää

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

För helvete Evert.

Kritisera inte IS för då får du en viss person på dig och blir troligen bannad av en annan.

Möjligt att det är det sista jag får skriva här ........

I så fall, under rätt lång tid var detta forum en viktig del av mitt liv och riktigt trevligt. Höjdaren var nog träffen hemma hos Lena och Ging  i Kamala där jag bl.a. hade glädjen att träffa Chryzalis.

Blir det så att jag blir bannad tackar jag för min tid och önskar de man lärde "känna" för en trevlig tid.

Amen.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

För helvete Evert.

Kritisera inte IS för då får du en viss person på dig och blir troligen bannad av en annan.

Möjligt att det är det sista jag får skriva här ........

I så fall, under rätt lång tid var detta forum en viktig del av mitt liv och riktigt trevligt. Höjdaren var nog träffen hemma hos Lena och Ging  i Kamala där jag bl.a. hade glädjen att träffa Chryzalis.

Blir det så att jag blir bannad tackar jag för min tid och önskar de man lärde "känna" för en trevlig tid.

Amen.

Får man inte utrycka och vara irriterad över vad IS gjort i Paris, så är det så jävla lågt.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×