Jump to content

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Sign in to follow this  
Wicky

idag irriterar jag mig på ... (ingen politik, invandring...)

Recommended Posts

Att någon har så jävla svårt att låta bli att kommentera sånt som inte passar henne och hennes syften och så himla svårt att respektera att alla inte tycker som henne.

Jag kommenterade inte någon. Fast jag fattar hur du tänkte ;) Respekt ska gå åt bägge håll.

Var det respekt från dig när du gick till personangrepp för ett par dagar sen och kallade några medlemmar griniga gubbar för att dom skrivit om turister i Thailand? Försök någon gång att leva som du försöker lära och respektera andras åsikter. Du bara måste kommentera vad andra gör och tycker.

??? Har jag? Du har nog blandat ihop korten nu. Jag har inte gått till personangrepp någonsin till skillnad från andra.

Vilket jävla skitsnack.

När Evert och Phattalung skrev om hur korkat vissa svenska turister uppträder i Thailand dröjde det inte många minuter innan du kallade dom griniga gubbar. Och inte lång tid innan Martin tog bort ditt inlägg efter anmälan från mig pga personangrepp på de två.

Ska du ha någon som helst trovärdighet ska du sluta ljuga.

Då är det undantaget som bekräftar regeln. Inte likt mej. Ber om ursäkt i så fall. Själv så har jag utsatts för åtskilliga, kanske flest av alla i denna tråd.

Det är mycket möjligt att det är så beroende på vad som räknas som personangrepp.

Men jag är helt säker på att du inte skulle ha något om du bara hade respekterat vad som irriterar folk utan att kommentera deras åsikter så fort de inte sammanfaller med dina. Man kan faktiskt irritera sig på olika saker här i livet utan att något är fel.

Edit. Jag är väldigt medveten om att jag själv har just kommenterat ditt inlägg om regler nu. Var dock inte åsikten i sig utan just det faktum att du själv glömde reglerna i förrgår vilket blev lite dubbelmoral i min värld.

+1 på den  :kla

Edit. Jag är väldigt medveten om att jag själv har just kommenterat ditt inlägg om regler nu. Var dock inte åsikten i sig utan just det faktum att du själv glömde reglerna i förrgår vilket blev lite dubbelmoral i min värld.

Vilka regler har jag glömt i förrgår? Möjligen kan jag hålla med om det att diskussionen spårar ur i denna tråd. I så fall är vi flera i den "soppan"! Annars när det gäller ämnen som Admin vill att vi ska skippa så har då inte jag initierat dessa.

Vilka regler har jag glömt?

Vill inte vara dum nu men det du skriver om dyslexi, var det en projicering?

Om du läser det jag skrev om personangreppet på Evert och Phattalung så klarnar det kanske? Eller?

Men jag ska vara övertydlig så att du förstår.

Det står tydligt i forumets regler att det inte får förekomma personangrepp. Och griniga gubbar tyckte tydligen även Martin var ett personangrepp eftersom han tog bort ditt inlägg. Förstår du nu?

Vilka regler har jag glömt?

Vill inte vara dum nu men det du skriver om dyslexi, var det en projicering?

Om du läser det jag skrev om personangreppet på Evert och Phattalung så klarnar det kanske? Eller?

Men jag ska vara övertydlig så att du förstår.

Det står tydligt i forumets regler att det inte får förekomma personangrepp. Och griniga gubbar tyckte tydligen även Martin var ett personangrepp eftersom han tog bort ditt inlägg. Förstår du nu?

Det är i så fall det det första inlägget som Admin tagit bort som jag skrivit. Känner mej stolt! Har behärskat mej åtskilliga gånger :) Till skillnad från andra.

Plexus.

Bär mig egentligen emot att skriva detta men du saknar uppenbarligen helt självinsikt och verklighetsförankring.

Och tror uppenbarligen att om du bara skriver saker här så blir det sant. Du kan säkert lura många som inte läser så frekvent här men många av oss andra vet ju. Enda borttagna inlägget, jojo eller hur.

Du kan få sista ordet så skriv något bra om dig själv nu och påpeka hur bra du uppträder och hur fel andra gör.

Amen.

Plexus.

Bär mig egentligen emot att skriva detta men du saknar uppenbarligen helt självinsikt och verklighetsförankring.

Och tror uppenbarligen att om du bara skriver saker här så blir det sant. Du kan säkert lura många som inte läser så frekvent här men många av oss andra vet ju. Enda borttagna inlägget, jojo eller hur.

Du kan få sista ordet så skriv något bra om dig själv nu och påpeka hur bra du uppträder och hur fel andra gör.

Amen.

Du har PM! Herregud eller vad man nu ska säga! :o

Att någon har så jävla svårt att låta bli att kommentera sånt som inte passar henne och hennes syften och så himla svårt att respektera att alla inte tycker som henne.

Jag kommenterade inte någon. Fast jag fattar hur du tänkte ;) Respekt ska gå åt bägge håll.

Snälla, kan ni inte lägga ner den här diskussionen nu. Visa ömsesidig respekt som Plexus skriver.

Kan vi inta alla försöka ha forumet som något trevligt och skoj som det är meningen och inte hålla på att bråka! Det här är ett Thailandsforum.......

Soppan, jag har följt dig i många år och alltid gillad din ironi och skojiga svar. Saknar det! :l_sunny:

Lena

Snälla, kan ni inte lägga ner den här diskussionen nu. Visa ömsesidig respekt som Plexus skriver.

Kan vi inta alla försöka ha forumet som något trevligt och skoj som det är meningen och inte hålla på att bråka! Det här är ett Thailandsforum.......

Soppan, jag har följt dig i många år och alltid gillad din ironi och skojiga svar. Saknar det! :l_sunny:

Lena

+1

Lena

+1. Gillar er båda men sluta tjafsa!

Lena

+1

+ 2 Snälla Soppan, gräv ner stridsyxan och plocka fram din roligare sida med humor och ironi som alltid förgyllt forumet.

Lena

+1

+ 2 Snälla Soppan, gräv ner stridsyxan och plocka fram din roligare sida med humor och ironi som alltid förgyllt forumet.

+3

...att värmaren i nya båten tydligen lagt av... Jädrigt irriterande, men det är väl bara att klä på sig i natt så man inte vaknar med frostskador... ;)

De idioter som eldar upp byggnader där flyktingar ska bo/övernatta. Oberoende vilka åsikter man än har om dessa som flyr sitt forna hemland behöver man inte göra det värre.

Tro inte att det är någon som flyr sitt kära hemland om de inte har verkligt goda skäl - vill överleva.

De som nu ställer till ännu mer elände för flyktingarna är många gånger orsak till att invandrarna känner sig ovälkomna, därav gror hatet - även mot oss andra.

Dessutom vill jag "tacka" för den VERKLIGA brist på empati som SOSSAR och MODERATER visar i NYBRO kommun. De vägrar logi till flyktingar i sina motionslokaler (som ändå står tomma) - centern var positiv men blev nedröstade.

Snacka om dubbelmoral

Nu blir jag väl avstängd i 2 månader.

De idioter som eldar upp byggnader där flyktingar ska bo/övernatta. Oberoende vilka åsikter man än har om dessa som flyr sitt forna hemland behöver man inte göra det värre.

Tro inte att det är någon som flyr sitt kära hemland om de inte har verkligt goda skäl - vill överleva.

De som nu ställer till ännu mer elände för flyktingarna är många gånger orsak till att invandrarna känner sig ovälkomna, därav gror hatet - även mot oss andra.

Dessutom vill jag "tacka" för den VERKLIGA brist på empati som SOSSAR och MODERATER visar i NYBRO kommun. De vägrar logi till flyktingar i sina motionslokaler (som ändå står tomma) - centern var positiv men blev nedröstade.

Snacka om dubbelmoral

Tja Evert

Håller med! Det var nog bra för dig att vara bannlyst i 30 dagar.

Nu har du blivit lite mer politiskt korrekt! Precis som mig. ;)

Snacka om dubbelmoral

Tja Evert

Håller med! Det var nog bra för dig att vara bannlyst i 30 dagar.

Nu har du blivit lite mer politiskt korrekt! Precis som mig. ;)

Säkert min tur snart. Hade kunnat ske i helgen genom att sammanfatta skjutningar och annat mångkulturellt men jag höll mig.

Tråkigt med bränderna dock. Men iofs inte säker på att det är folk man tror som ligger bakom.

Jaja, ses om 30 dagar då ;)