Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Wicky

idag irriterar jag mig på ... (ingen politik, invandring...)

Rekommendera Poster

Att maken aldrig kan säga nej så fort de ringer från jobbet😡 

Tycker att det är tragiskt med sådana människor. Så skönt när man kommit en bit i livet och kan bestämma lite själv.

Karln är över 40 år, han borde komma till det stadiet snart tycker man ju😡!! Det där jäkla butiken skulle gå under utan honom. Hoppas de får det riktigt besvärligt när vi åker bort i 3,5 veckor😜

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Att maken aldrig kan säga nej så fort de ringer från jobbet😡 

Tycker att det är tragiskt med sådana människor. Så skönt när man kommit en bit i livet och kan bestämma lite själv.

Karln är över 40 år, han borde komma till det stadiet snart tycker man ju😡!! Det där jäkla butiken skulle gå under utan honom. Hoppas de får det riktigt besvärligt när vi åker bort i 3,5 veckor😜

Det hoppas jag också. Hoppas att det blir en bra ledighet för er båda.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Att vi svenskar har så mycket vapen att vi kan starta ett mindre krig i Rosengård. Är jag undantaget som bekräftar regeln?

Irriterar mig också på att IS-terrorismen också spridit sig bland norrmännen. Norrman på väg att bli krigare gripen i ......... Göteborg!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Att vi svenskar har så mycket vapen att vi kan starta ett mindre krig i Rosengård. Är jag undantaget som bekräftar regeln?

Irriterar mig också på att IS-terrorismen också spridit sig bland norrmännen. Norrman på väg att bli krigare gripen i ......... Göteborg!

Ha ha. Jag är svennefarang (inte nysvensk) som innehar en del rätt kraftiga skjutvapen. Men inte fan skjuter jag på andra människor. Jakt på djur är tillräckligt spännande för mig ;)

Såsom IS slaktar människor idag. Så kommer de själva bli slaktade en dag!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

...att jag fått så jäkla svårt att sova på sistone. Jag som alltid lagt huvudet på kudden och snarkat inom 5-10 minuter fattar ingenting... Igår gick jag och lade mig kl 22 (jättetrött hela dagen innan) och när klockan visade 02.00 började jag bli stressad. Vad tusan kan man inte sova för om man är trött?!  När klockan ringde kl 06.15 kände jag mig helt färdig. Hoppas det blir bättre inatt. ( Annars blir det hälsokostaffären i morgon för att köpa nåt jox)  :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Mippson, jag har haft exakt samma trubbel...får se hur nästa natt blir :lazy: :lazy:

Själv så har jag motsatt problem😜 sover fyra, Max fem timmar per dygn normalt ( sen urminnes tider) och helt plötsligt så har jag börjat att somna om när barnen åkt till skolan!!! Det här är inte okey på något vis. Jag blir skittrött och får migrän om jag sover mer, men kan ändå inte låta bli!!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag har nästintill ALLTID svårt att sova och är grymt avis på sambon som somnar framför TV:n varje kväll. Ett hemskt handikapp så försöker ta åt mig så många kvällspass jag kan så man kan sova på morgonen. Förmellan 04-08 sover jag alltid bra konstigt nog.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det värsta ( men ändå bland det bästa) är att slumra till isoffan efter jobbet, kanske vid 6-tiden....då ligger jag där vid 11 och blir galen för att jag är vaken. Samtidigt behöver jag powernapen för att orka !! :-\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Att min mobil tillslut tröttnade på ägarens oaktsamma skötsel efter flertalet golvdunsar och sprack i skärmen från kant till kant. Det enda positiva är att det snart kan bli ett nytt köp för att ge 6-700 kr för att laga den känns mindre kul på en snart 2 år gammal modell.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Att en sträng på min gitarr gick av imorse när jag log och sov... Fattade inte vad det var först men vaknade gjorde jag iaf..

Var det en akustisk gitarr så vet jag hur det låter, det har hänt några gånger. Precis som du säger så tar det en bra stund innan man fattar vad som hände då det låter ganska mycket när det är tyst på natten.

Rock on  :Laie_3:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Att min mobil tillslut tröttnade på ägarens oaktsamma skötsel efter flertalet golvdunsar och sprack i skärmen från kant till kant. Det enda positiva är att det snart kan bli ett nytt köp för att ge 6-700 kr för att laga den känns mindre kul på en snart 2 år gammal modell.

Skärmen rasade i bitar så valet var lätt. Är nu 699kr fattigare och har en hel lur  :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×