Jimmieboy 37 Report post Posted October 27, 2014 Verkar inte vara något bra larm det där Är egentligen inget larm men försöker man bryta upp det så exploderar en färgpatron. Share this post Link to post Share on other sites
ostarra 3 Report post Posted October 31, 2014 Att H&M glömde ta bort larmet och att jag inte märkte det förrän jag kom hem.. Hoppas man får nån kompensation för att man måste åka tillbaka till butiken igen... Men allvarligt är du så "gneden" att du vill ha kompensation för att du måste åka dit igen Ja alla är vi ju olika Share this post Link to post Share on other sites
pelle77 14 Report post Posted October 31, 2014 Att H&M glömde ta bort larmet och att jag inte märkte det förrän jag kom hem.. Hoppas man får nån kompensation för att man måste åka tillbaka till butiken igen... Men allvarligt är du så "gneden" att du vill ha kompensation för att du måste åka dit igen Ja alla är vi ju olika För 29:50😂 Share this post Link to post Share on other sites
Jimmieboy 37 Report post Posted October 31, 2014 Att H&M glömde ta bort larmet och att jag inte märkte det förrän jag kom hem.. Hoppas man får nån kompensation för att man måste åka tillbaka till butiken igen... Men allvarligt är du så "gneden" att du vill ha kompensation för att du måste åka dit igen Ja alla är vi ju olika haha nu bor jag nära affären och var ändå i närheten i en annan affär dagen efter så brydde mej inte så mycket Hade jag dock bott längre ifrån så jag var tvungen att ta bilen för att fixa det hade ja självklart krävt kompensation men det behövdes ju inte i detta fallet =) En annan gång när ja skulle köpa högtalare på siba fick jag dom i 2 olika färger då hade jag 8 mil tur å retur med bil... Det krävde vi kompensation för när vi åkte och bytte och det fick vi utan problem Share this post Link to post Share on other sites
Jimmieboy 37 Report post Posted October 31, 2014 Att H&M glömde ta bort larmet och att jag inte märkte det förrän jag kom hem.. Hoppas man får nån kompensation för att man måste åka tillbaka till butiken igen... Men allvarligt är du så "gneden" att du vill ha kompensation för att du måste åka dit igen Ja alla är vi ju olika För 29:50😂 50 kr har jag fått förut när dom gjort liknande fel och det utan att be om det.. Share this post Link to post Share on other sites
izafisa 0 Report post Posted November 1, 2014 ..att jag vaknar fööör tidigt igen trots en sen kväll igår..Får sluta surfa och väcka racken för en promenad. Share this post Link to post Share on other sites
toktobbe 0 Report post Posted November 1, 2014 Ett litet lätt bakrus som gnager när jag först ska agera flytthjälp och sen hjälpa till att serva på ett 50-årskalas..... Share this post Link to post Share on other sites
Mimo 13 Report post Posted November 1, 2014 Att jag vaknade så jävla tidigt trots att jag somnade ovanligt sent....och det är ju halloweenfest i kväll! Share this post Link to post Share on other sites
Jimmieboy 37 Report post Posted November 1, 2014 Att jag vaknade så jävla tidigt trots att jag somnade ovanligt sent....och det är ju halloweenfest i kväll! haha... Typ samma för mej Share this post Link to post Share on other sites
marie 18 Report post Posted November 1, 2014 Förkylningen från HELL som bitit sig fast hos oss båda här i huset. Share this post Link to post Share on other sites
Phatthalung 45 Report post Posted November 1, 2014 Att småviltsjakten inte gav någon utdelning. Provar lyckan med havsöring imorgon. Share this post Link to post Share on other sites
Rasamus 0 Report post Posted November 1, 2014 Ica-banken höjer månadsavgiften för detta tveksamma kort till 25 kr/mån... Share this post Link to post Share on other sites
pelle77 14 Report post Posted November 4, 2014 Att jag måste logga in här på sidan varje gång jag mobilsurfar. Nytt efter någon uppdatering och väldigt irriterande. Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted November 4, 2014 Att jag måste logga in här på sidan varje gång jag mobilsurfar. Nytt efter någon uppdatering och väldigt irriterande. Ja livet är tufft Pelle Share this post Link to post Share on other sites
Jimmieboy 37 Report post Posted November 4, 2014 Ica-banken höjer månadsavgiften för detta tveksamma kort till 25 kr/mån... Vad kostade det innan? Share this post Link to post Share on other sites
Mr. Ironman 0 Report post Posted November 4, 2014 Att det går så jävla dåligt för BIK Karlskoga i HockeyAllsvenskan! Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted November 4, 2014 Att det går så jävla dåligt för BIK Karlskoga i HockeyAllsvenskan! Ja det var tungt att tappa sonen Rundqvist Share this post Link to post Share on other sites
Wicky 1 Report post Posted November 5, 2014 att vara konstant trött... hade suttit gött med en resa till solen men det får vänta minst 2 år... Share this post Link to post Share on other sites
JosefinJ 0 Report post Posted November 5, 2014 Att dagarna går så sakta, känns som dagarna står stilla. Det är du dagarna ska flyga fram och sen ska de gå sakta när man väl har semester. Share this post Link to post Share on other sites
ostarra 3 Report post Posted November 10, 2014 Att ena kollegan kom 5 min innan jag slutade å läskades med att dom flyger till Phuket i morgon 🙈🙈😃 ....jag vill ju me ....å nuuuu 😉😉 Så det är ju en positiv irriterande sak 😄 för oj va jag glädjs åt henne 🌴🌴☀ï¸â˜€ï¸ Share this post Link to post Share on other sites
toktobbe 0 Report post Posted November 11, 2014 Dessa j-#la förkylningar som kommer å går om varann Share this post Link to post Share on other sites
pelle77 14 Report post Posted November 13, 2014 Är det nya iOs-uppdateringen eller den mänskliga faktorn? Stör mig på att det inte går att surfa in på forumet utan att behöva logga in. Varje gång, flera ggr per dag. Så har det aldrig varit förut vid mobilsurf. Någon mer med samma problem? Share this post Link to post Share on other sites
Jimmieboy 37 Report post Posted November 15, 2014 Att min tv-box som alltid småkrånglar strejkar helt nu vilket gör att jag inte kan se sverigematchen.. =( Det var bättre för när det var analogt... Sen dom började med fiber har det krånglat hela tiden.. Share this post Link to post Share on other sites
Guest Calle P Report post Posted November 15, 2014 Dåliga domslut och ett ganska dåligt Sverige.. Share this post Link to post Share on other sites
pelle77 14 Report post Posted November 15, 2014 Fick just veta att en barndomskompis tagit livet av sig. En tung sten i hjärtat. Share this post Link to post Share on other sites