Eremiten 0 Report post Posted October 2, 2008 Kanns igen, inte Gambro du jobbar pa Share this post Link to post Share on other sites
Mia 0 Report post Posted October 2, 2008 .....att jag tvättade min sons byxor så att de inte hann torka i morse och han inte kunde ha de till skolan, hela dagen är förstörd för hela familjen....... Share this post Link to post Share on other sites
Eremiten 0 Report post Posted October 2, 2008 Att det tog datorleverantoren 4 manader att byta datordelar... Nagot sager mig han sket i det tills jag ringde efter lagsasongen och gnallde... Att thailandare inte har service savida det inte galler lyxiga hotell eller restauranger... Share this post Link to post Share on other sites
proppen 0 Report post Posted October 2, 2008 Att jobba natt > Share this post Link to post Share on other sites
Wicky 1 Report post Posted October 2, 2008 sjuk idag igen.... bläää Share this post Link to post Share on other sites
Maskbebis 0 Report post Posted October 2, 2008 ...att jag bokade tvättstuga på fel dag så nu får jag inte tvättat förrän till helgen Share this post Link to post Share on other sites
Eremiten 0 Report post Posted October 2, 2008 ...att jag bokade tvättstuga på fel dag så nu får jag inte tvättat förrän till helgen haha surt..... Share this post Link to post Share on other sites
ellen-kaa 0 Report post Posted October 2, 2008 Ingenting För jag bokade just en resa avgång den 27 november Share this post Link to post Share on other sites
Mia 0 Report post Posted October 2, 2008 ...min rygg.... håller på att få ryggskott så jag gör egentligen ingen nytta nu i butiken... Ryggslutet har låst sig...likaså benen... Fy bubban !!! Share this post Link to post Share on other sites
Wicky 1 Report post Posted October 3, 2008 att det alltid är upptaget på toa eller kö till kaffeautomaten... konstigt Share this post Link to post Share on other sites
millers 0 Report post Posted October 3, 2008 att jag är galet förkyld!! Share this post Link to post Share on other sites
lottis 0 Report post Posted October 3, 2008 Att jag var sjuk 1 dag och det svider i lönekuvertet, hade ingen annan ledighet att ta ut Share this post Link to post Share on other sites
zolle 0 Report post Posted October 3, 2008 yngsta grabben torskade på teori provet med 2 poäng snacka om irritation :-[ :-[ Share this post Link to post Share on other sites
STRÖMSBRO 0 Report post Posted October 3, 2008 Att här-går-man (övergångsstället) skylten måste ersättas av en fru-går-man?? Måste väl finnas bättre saker att lägga pengar på för jämligheten. men det är typiskt Sverige, Att visa sig duktigt på något som är helt FEL Lägga pengar på helt onödiga saker istället för att fokusera på de verkliga problemen. Share this post Link to post Share on other sites
Mia 0 Report post Posted October 3, 2008 yngsta grabben torskade på teori provet med 2 poäng snacka om irritation :-[ :-[ Körkortsteori ? Share this post Link to post Share on other sites
majja 0 Report post Posted October 3, 2008 ...att klantarna som drar fram fjärrvärmen drog ner vår telefontråd i måndags och att det först idag är åtgärdat...vi har varit internetlösa hela veckan Share this post Link to post Share on other sites
anders w 0 Report post Posted October 3, 2008 Att jag ska jobba lördag och kanske även söndag, att det är skitväder och jobbet är utomhus. Share this post Link to post Share on other sites
husse 3 Report post Posted October 3, 2008 ...att klantarna som drar fram fjärrvärmen drog ner vår telefontråd i måndags och att det först idag är åtgärdat...vi har varit internetlösa hela veckan Dumheter, skaffa bergvärme istället Share this post Link to post Share on other sites
Eremiten 0 Report post Posted October 4, 2008 Att man var glad tills man kom till jobbet och dorrhandtaget fastnade i naven. Share this post Link to post Share on other sites
marie 18 Report post Posted October 4, 2008 Att jag var tvungen att ringa och ändra min klipptid och nu får vänta 2 veckor extra. Att det ska regna i helgen just nu när vi har hunden här. Share this post Link to post Share on other sites
zolle 0 Report post Posted October 4, 2008 yngsta grabben torskade på teori provet med 2 poäng snacka om irritation :-[ :-[ Körkortsteori ? japp körkorts teori Share this post Link to post Share on other sites
HANSJO 0 Report post Posted October 4, 2008 Att man var glad tills man kom till jobbet och dorrhandtaget fastnade i naven. Trodde först att det skulle stå att handtaget fastnade i naveln! En dramatisk syn spelades upp några sekunder innan jag förstod att det står näven... Share this post Link to post Share on other sites
jiia 0 Report post Posted October 4, 2008 att jag vaknade och är tröttare än när jag somnade :-\ Share this post Link to post Share on other sites
Wicky 1 Report post Posted October 6, 2008 att ja är kass i kistan Share this post Link to post Share on other sites
lottis 0 Report post Posted October 6, 2008 Att det är kanonväder ute och jag sitter inne, detta väder kunde väl vart i helgen.......... Share this post Link to post Share on other sites