Jump to content

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Sign in to follow this  
Wicky

idag irriterar jag mig på ... (ingen politik, invandring...)

Recommended Posts

...att vi som vanligt är så otroligt tröga på att boka inrikesresorna - likadant förra året. Vi har vetat sen i februari (!) att vi givetvis måste ta oss ner från Chiang Mai, (bokade resan upp dit då) men bara dragit på det då vi inte kunnat bestämma oss exakt för vart vi vill åka. Nu när jag kollar inrikesflyg så kostar det drygt 3000 spänn att flyga till Phuket för oss två, och inga direktflyg går det till Krabi som jag trodde heller... Samma med hemresan, den har vi ju också vetat om sen februari, men inte att vi bokade några biljetter från Krabi till Bangkok då inte! Nej nej - bättre att vänta till november och betala tre gånger så mycket...  Aaaargh! :cr

Guest isitcozimcool

Att jag måste ligga ute i veckorna och sitter i ett hotellrum och surar. Det är på nåt sätt roligare att bo på hotell när man inte jobbar...

Att jag måste ligga ute i veckorna och sitter i ett hotellrum och surar. Det är på nåt sätt roligare att bo på hotell när man inte jobbar...

Amen to that! Vet precis hur det känns...

Guest Sunny

Att jag slutbetalade våra resor i så god tid (helt utan anledning) och missade alla prissänkningar och kampanjer. Skulle sparat minst 6000 kr >:( Tja, vad ska man säga... :cr Fast jag vet att det är lätt att vara efterklok med facit i hand. Vem hade trott att Thailandsresorna skulle (nåja, nästan) skänkas bort i vinter!

Munsårseländet, igen  :C

Igen...din stacker nu blir F*n jag också irriterad på ditt munsårselände! ;)

Försöker se det positivt, hellre krasslig nu än om dryga 5 v. Tack för omtanken!

Munsårseländet, igen  :C

Igen...din stacker nu blir F*n jag också irriterad på ditt munsårselände! ;)

Ja, det är verkligen inget roligt alls! Har ju en tendens att bli triggat av solen, så kanske tur i oturen ändå..?

Ett klipp som borde få den här tråden att sluta växa så enormt.

Spendera inte tankekraft på negativa saker utan på postiva.

(ps: jag har också ett inlägg här i tråden tror jag, ibland är det lätt att fastna på fel saker så det gäller att vara medveten om sina tankar hela tiden)  :)

Guest Sunny

...att så många är varje dag så jäkla irriterade här... :cool

:laugh: Välkommen till tråden! Den här tråden är en direkt spegling av hur lång tid det tar (minuter, timmar, dagar, år...) för en person att hitta något att irritera sig över i sin omgivning. Ofta besök här...eller sällan här... ;) Samma sak gäller för "Idag gläds jag"...tråden :)

Att så fort det är vägarbeten i Stockholm så ska de ta alla vägar samtidigt jag fattar inte och det suger purjo att vara yrkeschaufför i denna stad för man gör inget annat än att sitta i eviga köer.