Jump to content

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Sign in to follow this  
leendetslind

Nyårsafton i Khao lak

Recommended Posts

Jag och mina två barn (13 o 16 år) anländer till Khao lak på em/kväll på nyårsafton och jag funderar lite på vad man ska hitta på då? Hotellet har tack och lov inte obligatorisk galamiddag och därför undrar jag om ni har några tips på om nåt särskilt händer, tips på nån restaurang eller liknande? Har varit i Khao lak flera gånger men aldrig på nyår.

Har firat jul men inte nyår där, men har du någon favorti restaurang? Kanske kan du isåfall maila och boka hemifrån. Annars är mitt tips, om ni inte är ute efter en strandrestaurang, Smile uppe på huvudgatan. Det är populärt , bra mat och du kan boka bord innan. Har ingen aning om de gör nått speciellt på nyårsafton men maila och kolla :)

På 2016-10-23 på 08:57, Jimmieboy säger:

Är nog inte helt klart hur det blir på nyår i år.

Pattaya har ju ställt in sitt nyårsfirande iaf... 

Hej!

Vi tänkte oxå ner i år men frågan är om det blir nyårsfirande i år öht?! Man ska kanske tillbaks 28-29 dec! Vi hade tänkt oss Phuket isåfall, 2 vuxna och 1 barn på 10.

På 2016-10-23 på 08:57, Jimmieboy säger:

Är nog inte helt klart hur det blir på nyår i år.

Pattaya har ju ställt in sitt nyårsfirande iaf... 

Hade kontakt med mitt hotell och det verkar som att man inte har något firande i år nej. I khao lak brukar det tydligen vara fyrverkerier längs hela stranden men inte i år tydligen pga kungens död.