Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
JohanR

Hotell i Bangkok, centralt med pool

Rekommendera Poster

Hejsan

Avslutar semestern i Thailand med 2 nätter i Bangkok. Brukar bo i Silom men tänkte nu något annat, Suhkumvit, Pratunam eller i närheten. Vill ha hotell med pool, bra frukost och ett pris på max 1000 kr natten för dubbelrum. Vad rekommenderar ni? Det gör inget om det är billigare :-)

Tack på förhand

Johan

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vi har bott på Rembrandt, Maitria och Grand point central Terminal 21 - vet dock inte vad de har för priser nu men kanonhotell alla 3. Alla ligger nära varandra på Sukhumvit och nära Skytrainstationen Asok.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Mercure Bangkok Siam

Ser fint ut, men ca 3200 kr för två nätter på Hotels.com är lite för mycket tycker jag.

Wow! Jag har bara betalat typ 2000 baht natten när ja bott där.

Jag får nog kolla andra siter också

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Mercure Bangkok Siam

Ser fint ut, men ca 3200 kr för två nätter på Hotels.com är lite för mycket tycker jag.

Kollade fel. Priset 3200 kr var ju för de 2 rum vi behöver. Nu blev Mercure intressant :-)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Själv bor jag alltid på Novotel @ Siam, läget är kanon nära och på 5-10 min gångavstånd får. MBK, Paragon, Central World mfl gallerior. Intill  Skytrain om man vill åka till tex Chatuchak marknaden så är dt raka vägen. Poolen ligger skyddad på 4:e våningen sim en liten oas.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vi har varit nöjda med både Novotel Siam och Mercure Siam. Servicen super på båda ställen. Tycker ändå lite bättre om Mercure för där får man äta frukosten ute och deras executive lounge är med utsikt och har uteterass. Gillar att sitta ute när man kommer till värmen

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×