*Martina* 0 Report post Posted September 22, 2016 Hur är det att bo på Deng´s? Bra eller sunkigt? Barnvänligt? Share this post Link to post Share on other sites
Hjulberg 0 Report post Posted September 22, 2016 Hotellbyggnaden är helt OK, guesthouselängan lite lägre standard, med barn hade jag valt hotellet. Mycket bra mat på deras restaurang! Trevlig personal. Share this post Link to post Share on other sites
*Martina* 0 Report post Posted September 22, 2016 Hotellbyggnaden är helt OK, guesthouselängan lite lägre standard, med barn hade jag valt hotellet. Mycket bra mat på deras restaurang! Trevlig personal. Har de tillräckligt stora rum på hotellet så 3 vuxna och 1 barn får plats? Barnet behöver inte ha egen säng. Share this post Link to post Share on other sites
Hjulberg 0 Report post Posted September 23, 2016 Ja Share this post Link to post Share on other sites
*Martina* 0 Report post Posted September 23, 2016 Ja Vilket hade du valt mellan Dengs hotell o Sunwing? Share this post Link to post Share on other sites
Hjulberg 0 Report post Posted September 24, 2016 Dengs Share this post Link to post Share on other sites
*Martina* 0 Report post Posted September 26, 2016 Dengs Vi är lite inne på Print oxå.. Får jag fråga vilket du skulle välja mellan Dengs och Print? Tänker att Print är smidigare när man har barn o barnvagn.. (närmre till fler restauranger) Share this post Link to post Share on other sites
husse 3 Report post Posted September 28, 2016 Print brukar vara nerlusad med ryssar, och dom är inget trevliga att bo i närheten av Share this post Link to post Share on other sites
Hjulberg 0 Report post Posted September 28, 2016 Dengs Vi är lite inne på Print oxå.. Får jag fråga vilket du skulle välja mellan Dengs och Print? Tänker att Print är smidigare när man har barn o barnvagn.. (närmre till fler restauranger) Hade valt Dengs iaf. Finns flera restauranger längs med stranden. Share this post Link to post Share on other sites
*Martina* 0 Report post Posted September 29, 2016 Print brukar vara nerlusad med ryssar, och dom är inget trevliga att bo i närheten av Ne dom vill man ju ha lite avstånd till Vilket skulle du rekommendera? Share this post Link to post Share on other sites
*Martina* 0 Report post Posted September 29, 2016 Dengs Aha jag trodde inte det var så många restauranger kvar där nere vid stranden nu? Det är ju himla mysigt att sitta där på kvällen o äta Vi är lite inne på Print oxå.. Får jag fråga vilket du skulle välja mellan Dengs och Print? Tänker att Print är smidigare när man har barn o barnvagn.. (närmre till fler restauranger) Hade valt Dengs iaf. Finns flera restauranger längs med stranden. Share this post Link to post Share on other sites
husse 3 Report post Posted September 30, 2016 Print brukar vara nerlusad med ryssar, och dom är inget trevliga att bo i närheten av Ne dom vill man ju ha lite avstånd till Vilket skulle du rekommendera? Av dina förslag så deng,s Share this post Link to post Share on other sites
*Martina* 0 Report post Posted September 30, 2016 Print brukar vara nerlusad med ryssar, och dom är inget trevliga att bo i närheten av Ne dom vill man ju ha lite avstånd till Vilket skulle du rekommendera? Av dina förslag så deng,s Jag menade av alla i Kamala framgick kanske inte när jag skrev.. Ska ju vara barnvänligt Share this post Link to post Share on other sites
husse 3 Report post Posted October 2, 2016 Kamala dreams är också fint, med både pool och nära havet, men brukar ofta vara fullbokat så här nära säsongen, och ganska dyrt http://www.thailandhotell.se/region/hotel.php?det=1&h=5018 Share this post Link to post Share on other sites