Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Felias

HJÄLP...

Rekommendera Poster

Behöver hjälp med val av boende på Koh Lipe...vi kikar på Anda Resort och Lipe power beach resort! Nån som har bott på nått eller kanske på båda och kan ge info och om det ena är å föredra framför det andra!

Tacksam för svar

//Felias

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nu har jag tyvärr ingen hjälp att ge då jag inte varit på Lipe, men kan tipsa om att om du skrver en bättre överskrift till ditt innlägg vill nog fler öppna det och kunna svara dig :) "Hjälp" ensamt kan vara så mycket olika. :D

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Bruka ligga en pråm strax utanför Lipe power beach resort!, kolla upp vad den innehåller ???

För övrigt är inget av boendena någon direkt hit.

Jag råder dig att gå in på tripadvisor och läsa om de olika boendena - ingen direkt upplyftande läsning om några, inte förrän du kommer upp 1000kr/natt

Koh Lipe har dåliga boenden, dåligt käk till skyhöga priser :cr.

Service på Koh Lipe är något de lämnade i Pak Bara om det ens kom dit. ???

Zanom på Sunrice eller Lipa beach är några att fundera på.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nu har jag tyvärr ingen hjälp att ge då jag inte varit på Lipe, men kan tipsa om att om du skrver en bättre överskrift till ditt innlägg vill nog fler öppna det och kunna svara dig :) "Hjälp" ensamt kan vara så mycket olika. :D

[/

Tack för tips!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hejsan, Vi älskar Mali Resort och kan verkligen rekommendera detta ställe.

Själva skall vi dit igen över jul & nyår.

Vilken rumstyp bodde ni i? Och vilken har ni bokat?

Vi hade bokat garden wing, det rummet såg inte alls trevligt ut.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vi bodde i tre st garden wing och det är absolut ingen lyx med man har det man behöver och en mysig uteplats. Det bästa med Mali är dock allt utomhus. Ett lugnt läge på stranden samt väldigt mysigt område överlag.Väldigt trevligt värdpar samt  en go atmosfär.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vi har bott på Mali 2 gånger och återvänder igen över jul och nyår. Vi har bott i deras balinesiska bungar bägge gångerna. Både nära stranden och längre in i trädgården. Bra hotell tycker vi, fantastiskt sköna sängar och på den lugna delen av Pattaya. Denna gång startar vi på Ten moons för våra första 7 dagar.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×