Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Nazima

Noble house Koh Lanta?

Rekommendera Poster

Hej!

Jag med familj ska bo på Noble house i december. Vi har varit där en gång tidigare och det är ett prisvärt ställe att bo på som familj. Noble house ligger direkt på stranden och är en mysig resort omgiven av palmer. Standarden på rummen är ok. Det är lite slitet men rent. Det finns gott om mygg så ta med myggspray/myggmedel. Frukosten är liten och där tycker jag att de skulle kunna utöka sortimentet.

Vi väljer att åka tillbaka till Noble House för dess läge,pris(bra pris innan högsäsong) samt att det är lagom stort.

Om du åker med familj kan jag rekommendera boendet om ni åker som par skulle jag välja ngt annat ställe. Det är många svenskar på Noble house bara så att du/ni vet.

/ Markus

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Stort tack för svar, skönt att höra att ni är nöjda!  Vi är en familj; jag , maken och våra 3 barn i åldrarna 6, 7,5 , 10 år. Mannens kollega rekommenderade stället för att d såg trevlig ut, omtyckt bland svenskar och god mat i restaurangen. Hur är det med tvättmöjligheter där? Kan man lämna in dina kläder för tvätt i närheten?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Japp, inga problem att lämna in tvätten. Vi gjorde det sist då vi var där och det var inga konstigheter :)

Låter toppen ,längtar så mycket till resan. Allra första vi reser till Thailand .innan har det mest blivit charter till kap Verde, Turkiet ,Grekland o gran canaria samt en tripp till USA för oss.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Noble House kommer säkert göra er glada och nöjda  :)

Fint pool område och jättegod mat.

Hela strande har flera olika restauranger och sen är det galet nära till centrum Saladan som man lätt kan ta en tuktuk till, om man inte är väldigt hurtiga å vill gå för det går självklart det med.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vi har bott på Nobel house för några år sedan.

Det var riktigt bra och familjen som driver det var jätte trevliga.

och maten var bra.

Lite slitet var det redan då men det är det mesta i Thailand tycker jag

Har även bott på Chada beach och Twin Lotus "grann hotell"som håller bra mycket högre klass.

Men inget av dom kommer i närheten när det gäller trivsel tycker jag.

Ni kommer få en kanon semester

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Va roligt att ni är flera som har positiva erfarenheter av Noble house🤗😊  slitet gör inget så länge det är rent och fräscht och mysig stämning.

Vi längtar galet mycket dit nu, det är mindre än 4 månader kvar till avresa.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Va roligt att ni är flera som har positiva erfarenheter av Noble house🤗😊  slitet gör inget så länge det är rent och fräscht och mysig stämning.

Vi längtar galet mycket dit nu, det är mindre än 4 månader kvar till avresa.

Själv har jag 92 dagar kvar!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×