Falang 0 Report post Posted March 29, 2016 Hej. Det blir så att vi får ta oss till Bangkok kvällen innan flygets avgång kommande morgon. Är det någon som har något bra och prisvärt hotell för endast en natts sömn. Och kanske en bit mat och en sista Chang. Tack på förhand! Share this post Link to post Share on other sites
christery 0 Report post Posted March 29, 2016 Silver gold garden kan vara nåt (osäker på namnet, men jag tror det är rätt), inte jättebilligt men omgivningen med en liten marknad och sånt gör ju att man kan dra dit lite tidigare. Inget internet ingick när jag var där men... det gick att lösa. Se till att hotellet har transfer, du vill inte missa flyget hem - vilket ett par höll på att göra pga att taxin inte hittade hotellet på morgonen. Conveniant resort är beboeligt, men inte mycket mer. ACn fimpar jag direkt för den har inte fungerat med termostaten sista två gångerna så det blir svinkallt. Men jag vet inte om jag kan reka det hotellet ens... tog det för att det inte fanns nåt annat. Share this post Link to post Share on other sites
ellen-kaa 0 Report post Posted March 29, 2016 BS Residence Suvarnabhumi fint rum, jätteskön säng, vi hade rum med utgång till poolen som var fin. Share this post Link to post Share on other sites
Marjo 0 Report post Posted March 29, 2016 Vismaya Suvarnabhumi, jättefint. 360 kr inkl transfer. Ligger avsides men perfekt för sista natten. Share this post Link to post Share on other sites
pelle77 13 Report post Posted March 29, 2016 När åker ni? Har ni en natt och åker runt 08-09 hade jagbott inne i stan. Share this post Link to post Share on other sites
olofb 0 Report post Posted March 30, 2016 Mariya Boutique I Lat Krabang är ett bra hotell. Dock ingen hiss. Ca 10 min från flygplatsen-gratis transfer. Jag betalade 1490 bath för ett dygn. Share this post Link to post Share on other sites
Falang 0 Report post Posted March 30, 2016 Tackför alla tips! Ska kolla runt och se vilket det blir. Tack än en gång. Share this post Link to post Share on other sites
Cleo 0 Report post Posted March 31, 2016 Kan rekommendera Suvarnabhumi Suite. Bra frukost, fräscha rum och bra restaurang. Det finns även restaurang och nattliv utanför om man är intresserad av det. Lämpligt avstånd till flygplatsen. Share this post Link to post Share on other sites
Zaija 0 Report post Posted September 28, 2016 Hej! Frukosten hur tidigt serveras den? Vårat flyg går runt 8-9, vill gärna ha frukost ordentligt innan😄 På suvarnabuhmi suite tänkte jag:) Share this post Link to post Share on other sites
Mimo 13 Report post Posted September 29, 2016 Vi brukar bo på Novotel vid flygplatsen, gratis transfer och trevlig pool och spa avdelning om man vill koppla av. Frukosten serveras från 6 om jag inte minns fel! Share this post Link to post Share on other sites
Cleo 0 Report post Posted October 13, 2016 Hej! Frukosten hur tidigt serveras den? Vårat flyg går runt 8-9, vill gärna ha frukost ordentligt innan😄 På suvarnabuhmi suite tänkte jag:) När vi bodde där började de servera frukost kl 06. Vi kastade i oss den och åkte till flygplatsen 6,30 Share this post Link to post Share on other sites
Brandywine 5 Report post Posted May 12, 2017 Har någon erfarenhet av Thong Ta Resort? Shuttle till Suvvan nödvändigt. Är egentligen bara i behov av hotell 7-8 timmar då flyget hem går halv tre på morgonen. Share this post Link to post Share on other sites
HannaW 2 Report post Posted May 12, 2017 Hejsan, Bott på Thong Ta Resort flera ggr på väg hem, helt ok nära suvvan. Förövrigt riktigt billigt //Hanna 1 Brandywine reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Brandywine 5 Report post Posted May 12, 2017 6 minuter sedan, HannaW säger: Hejsan, Bott på Thong Ta Resort flera ggr på väg hem, helt ok nära suvvan. Förövrigt riktigt billigt //Hanna Tack för info. Hur ligger stället till? Finns det något vettigt att göra i grannskapet på kvällen eller är man hänvisad till hotellet? Share this post Link to post Share on other sites
HannaW 2 Report post Posted May 12, 2017 Ligger en liten marknad just bredvid, typisk Bkk förort Lite småaffärer osv runt i kvarteren runt men ingen specielt. Helt ok att gå runt och upptäcka lite. // Hanna 1 Brandywine reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
HannaW 2 Report post Posted May 12, 2017 Ska faktiskt bo där första natten om 44 dagar, tagga tagga //Hanna Share this post Link to post Share on other sites
n1an 8 Report post Posted May 14, 2017 På 2016-09-29 på 12:40, Mimo säger: Vi brukar bo på Novotel vid flygplatsen, gratis transfer och trevlig pool och spa avdelning om man vill koppla av. Frukosten serveras från 6 om jag inte minns fel! På 2016-09-29 på 12:40, Mimo säger: Vi brukar bo på Novotel vid flygplatsen, gratis transfer och trevlig pool och spa avdelning om man vill koppla av. Frukosten serveras från 6 om jag inte minns fel! Redan från kl 3 när vi var där i februari-17 Fantastiskt hotell, var perfekt att släppa av gubbarna vid poolen och själva ta skytrain in till city för sista shopping Vi hade så stor säng så jag nådde inte till min man från min del av sängen när jag sträckte armen rak Share this post Link to post Share on other sites
CarinNackby 0 Report post Posted September 20, 2017 Vi bodde på Aranta AirPort hotel. Gratis transfer till flygplatsen och gångavstånd till Passeo mall. Fin pool med barndel. Ligger mysigt precis vid en liten flod. God mat och bra service i restaurangen Share this post Link to post Share on other sites