Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
hille

En anledning att inte åka till Phi Phi

Rekommendera Poster

Var där -92 och har många gånger funderat på att åka dit igen men vi ändrar oss alltid i sista minuten eftersom vi inte vill förstöra vårt härliga minne därifrån.

Tror det är ett klokt beslut. Vet fler folk som varit på paradiset Phi Phi, åkt tillbaka i nutid och blivit grymt besvikna.

Håller med, ett klokt beslut. Jag var där första gången 2004, och det var helt annerlunda då, dok väldigt utbygt redand då, men kommer ihåg reven vi snoklade ved, och Maya Bay var helt fantastikst! Inte alls som sist i 2013, då var ju reven inte färgglada länge, had det inte varit för några fiskar i fina färger hade allt varit "grått och trist" :/

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Var där -92 och har många gånger funderat på att åka dit igen men vi ändrar oss alltid i sista minuten eftersom vi inte vill förstöra vårt härliga minne därifrån.

Tror det är ett klokt beslut. Vet fler folk som varit på paradiset Phi Phi, åkt tillbaka i nutid och blivit grymt besvikna.

Håller med, ett klokt beslut. Jag var där första gången 2004, och det var helt annerlunda då, dok väldigt utbygt redand då, men kommer ihåg reven vi snoklade ved, och Maya Bay var helt fantastikst! Inte alls som sist i 2013, då var ju reven inte färgglada länge, had det inte varit för några fiskar i fina färger hade allt varit "grått och trist" :/

Ja vi får nog hålla oss därifrån...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det här tycker Jag är den enda anledningen som behövs för att INTE åka till Phi Phi.

332a5pe.jpg

Turister överallt.. :dan

Mår faktiskt dåligt när jag ser den bilden.

Kommande generationer kommer aldrig få chansen att uppleva detta när vi har turistat sönder alla öar i världen

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×