Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
L8

Bungalow Koh Chang? Snabba tips 😊

Rekommendera Poster

Hej alla!

Är i Kambodja nu men åker till Koh chang på tisdag! Aldrig varit där, behöver snabba tips på bungalows! Vi har bestämt oss för att testa White sand bech först så tips på schysst bungalow med ac och på stranden mottages tacksamt!! Max 3000 baht/ natt o helst ett litet mysigt hak  :kla

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Stone

Knalla ner på stranden vid norra 7eleven på WSB och gå norrut (bästa delen av stranden). Ligger ett antal ställen med varierande standard. Rock Sand har några bra rum/bungar med ac, rum 1-3 är helt ok. Annars finns White Sand Beach Resort, efter Rock Sand, med en lång rad av bungar längs stranden.

P.S. Gå ner på stranden genom 15Palms istället, är ett litet träsk ibland vid passagen vid 7eleven.  :P

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tackar!!! Anländer i morgon så då blir det rapport!

Kambodja är härligt men längtan till Thai tog över  :D

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Stone

Det blev bamboo@kohchang!!! Superfint!!!

Passa på, vid tillfälle, att ta en promenad till norra delen av WSB, vid och förbi Rock Sand är det en helt annan upplevelse. I synnerhet efter Rock Sand är det den klart bästa delen av stranden. Stranden tar inte slut vid Rock Sand, det är bara att knalla igenom restaurangen om det är vatten upp mot klippan.

PS

Gör ett besök på Oodie´s Place på norra delen av gatan (helt OK pizza, och skön livemusik efter 21:00), och kanske Rock Bar längre söderut och kolla om gitarrguden Tien spelar där, om han inte har flyttat tillbaks till Oodie´s. :-)

Stimmigast ätande på Nong Bua Seafood.

Vet inte 100% om ovanstående stämmer i detalj, börjar väl bli lite lågsäsong nu.

DS

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tack för tipsen! Träffade en svensk kille på minibussen igår som har en bar på Kai bae, han sa att säsongen aldrig kom igång i år?!

Här är väldigt lite folk!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det blev bamboo@kohchang!!! Superfint!!!

Ett ställe helt i vår smak, så vi återvänder om c:a 3 veckor :dan

Lite gäster på hotellet åxå? Å vad fick ni för pris?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Lite gäster! 2100 efter förhandling 😠Mycket bra pris tycker jag i förhållande till standard! Var runt o frågade på lite andra ställen innan vi kom hit men här e helt klart bäst!! Å bäst läge på stranden inser jag efter dagens promenix på stranden!

Lunchade på Rock Sand ðŸ»ðŸ˜Š

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Lite gäster! 2100 efter förhandling 😠Mycket bra pris tycker jag i förhållande till standard! Var runt o frågade på lite andra ställen innan vi kom hit men här e helt klart bäst!! Å bäst läge på stranden inser jag efter dagens promenix på stranden!

Lunchade på Rock Sand ðŸ»ðŸ˜Š

Håller med, bästa stället på stranden å klart prisvärt :kla

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Lite gäster! 2100 efter förhandling 😠Mycket bra pris tycker jag i förhållande till standard! Var runt o frågade på lite andra ställen innan vi kom hit men här e helt klart bäst!! Å bäst läge på stranden inser jag efter dagens promenix på stranden!

Lunchade på Rock Sand ðŸ»ðŸ˜Š

Håller med, bästa stället på stranden å klart prisvärt :kla

Visst var det där ni bodde när jag hälsade på ?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×