Latjo 2 Report post Posted February 16, 2016 Är det någon som vet vad jeansaffären med lite bättre kvalitet på MBK heter? Har för mig att det ligger en likadan affär i Century 21 Share this post Link to post Share on other sites
Jimmieboy 37 Report post Posted February 17, 2016 Finns ju hur många affärer som helst där. Jag har testat flera av dom och alla har hållit riktigt bra kvalité (samma som orginal) Share this post Link to post Share on other sites
Cleo 0 Report post Posted February 17, 2016 Finns en på bottenplan som är väldigt bra. Fixar även benlängder mm. har Levi´s och Lee original jeans + en massa andra jeansmärken som de syr på när du köper. Share this post Link to post Share on other sites
singha 0 Report post Posted February 17, 2016 kan det vara octan ? kolla länken, mbk directory http://www.mbk-center.co.th/directory/ Share this post Link to post Share on other sites
Latjo 2 Report post Posted February 17, 2016 Yes Octan var det jag sökte TACK Share this post Link to post Share on other sites