Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Mats75

På tv med anknytning till Thailand

Rekommendera Poster

30 gr engagerar tydligen väldigt mycket. Inte minst dom som inte vill se den. Måste vara ett gott betyg för ett drama!  :D

Såg första och avsnittet igår i denna serie. Fanns en anledning annan än att skiten var bra till att jag inte såg de resten.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tycker att 30 grader i feb är en helt ok serie, jag gillar se på sånt jag inte behöver använda huvudet för att få med mig vad som händer, lite dum-tv är avkopplande :D

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

30 gr engagerar tydligen väldigt mycket. Inte minst dom som inte vill se den. Måste vara ett gott betyg för ett drama!  :D

Såg första och avsnittet igår i denna serie. Fanns en anledning annan än att skiten var bra till att jag inte såg de resten.

Ja, jag vet att du inte ser den🙂 Tänkte bara på att många som är så negativa till den verkar följa den ganska noga. Hur kan dom annars veta allt som händer i den och hur dålig den är ;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Var är 30 gr i februari inspelat? I säsong 1, vilken strand är det Maria Lundqvist rollfigur och hennes flickor bor på?

I säsong 2, vet ni var huset som Marias rollfigur byggde till flickorna ligger?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag kämde igen polishuset som fanns med någon gång..antingen var det tanten eller björn kjellman som var där..det ligger i kamala..hått förbi många gånger.. :dani

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Var är 30 gr i februari inspelat? I säsong 1, vilken strand är det Maria Lundqvist rollfigur och hennes flickor bor på?

I säsong 2, vet ni var huset som Marias rollfigur byggde till flickorna ligger?

Norra delen av Bangtao stranden. Den är ödslig och fin. Mycket av inspelningarna skedde i Bangtao. Andra säsongen var jag förbi platsen där mattältet var uppsatt. Låg inne i Bangtao by nära Baan Malinee som jag bodde på några dagar.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Program om juntan nu om vårt fina semesterland.

Korrespondenterna.

Är det värt att se?

Ja, det är sevärt. Sen att dom tog ställning det kan man ha olika åsikter om.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Program om juntan nu om vårt fina semesterland.

Korrespondenterna.

Är det värt att se?

Ja, det är sevärt. Sen att dom tog ställning det kan man ha olika åsikter om.

Jo, och genom att det är vänstermedia som producerar så får man ju räkna med en politiskt vinklad bild. De glömde t.ex. att berätta om allt våld som skett med folkvalda regeringar och alla restriktioner som skall hålla motparten på mattan.

Thailand är inte riktigt moget för demokrati, det är en lång process.

Inslaget om havsfolket var bra och det finns flera bra dokumentärer om dem på nätet.

Vad det gäller terrorattentaten i södern så är det bara att konstatera att muslimerna förnekar sig aldrig.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×