Pappa S 0 Report post Posted December 5, 2015 Vet någon om man kan hitta svenska "delikatesser" i Hua Hin? Kalles, sill, knäckebröd. .... Köttbullar och brunkålen gör jag själv. Rimmad skinka att koka har jag lagt åt sidan. Tänkte glädja mina thailändska vänner. Share this post Link to post Share on other sites
pivar 1 Report post Posted December 5, 2015 Supermarketen nedanför burger king på väg ner mot stranden, där hittar du Kalles och knäckebröd och en hel del annat gott, sill är nog mer tveksamt. All in hua hin är en tyskägd restaurang på Sa Song Rd, där finns en variant som ser ut som våran löksill, har inte provat den, där dom har allehanda delikatesser till försäljning. Väldigt bra skinka och ostar kan du i vart fall köpa där, och ett antal varianter på korv, gravad o rökt lax mm som också är gott de gånger jag provat. 1 HassanStu reacted to this Share this post Link to post Share on other sites