Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Fiddelie

Gröngölingarna till Thailand

Rekommendera Poster

Min man kom hastigt och lustigt på för 2 v sedan att vi ska till Thailand över jul & nyår. Vi har aldrig varit där. Så nu har vi hittat både flyg och hotell. Det blir Koh Lanta.

Men nu undrar jag hur man kommer från Krabi flygplats till Koh Lanta. Har förstått att det är båt, men varifrån & till går båten. Kontrollbehov som jag har vill jag gärna veta lite i förväg ;) Har ni några andra tips till oss gröngölingar så tar vi tacksamt emot dom!  :JC_ThankYou:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vi kan också rekommendera lantadivers, åkte med dom första gången vi åkte till Lanta, vi har bokat dom 2016 också. En av fördelarna med lantadivers är att du kan kommunicera på svenska, lättare att undvika missförstånd.

Vi har bara gott att säga om dom

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Min man kom hastigt och lustigt på för 2 v sedan att vi ska till Thailand över jul & nyår. Vi har aldrig varit där. Så nu har vi hittat både flyg och hotell. Det blir Koh Lanta.

Men nu undrar jag hur man kommer från Krabi flygplats till Koh Lanta. Har förstått att det är båt, men varifrån & till går båten. Kontrollbehov som jag har vill jag gärna veta lite i förväg ;) Har ni några andra tips till oss gröngölingar så tar vi tacksamt emot dom!  :JC_ThankYou:

Tror att Lanta är ett bra val för er. Tror att ni får en riktigt bra semester.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Åh jag är lite lätt fjantig utav mig men känner igen mig så  :D

Bokade också allt via Lanta Diver i början och det va och är väldigt smidigt via dom.

Man känner sig säker och man vet att det kommer stå någon där med ens namn på en skylt när man kommer ut från ankomsthallen  :D

Önskar er en underbar resa när det blir dags  : :beach::crigon_04::Laie_44:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×