Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
diseledvin

har ni gjort nått blackfredags fynd i dag ?

Rekommendera Poster

Behöver en hyfsad mobiltelefon snabbt då min Sony Xperia Z1 gått och lagt sig efter en knuff mot en kundvagn på Coop  >:(. Så det blev en LG G4 för 3240 kr på Siba. Rabattkod för att få 20% där idag är "blackfriday".

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ja, blev några fynd på XXL

där jag bor öppnade xxl sin butik i onsdags kl 07.00 var några som tältade natten innan ,cyklade dit vid 9-00 tiden. jävlar vad folk det var fick en gratis stor kasse när jag gick in kollade runt lite och gick hem med min tomma kasse

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

jag tjackade ett par AKG lurar y55 för 290:- tidigare ca 790 :- köpt på siba

LOL, det gjorde jag med.

köpte du i butik? har du provat de ? jag handlade på nätet inte provat y55 men y50 de låter bra och de här bör väl vara nått liknande

nu får man bara hoppas de går runt huvudet på mig (har chang huvud)men läst att de som har litet huvud har problem med y50 sitter inte tight nog

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

jag tjackade ett par AKG lurar y55 för 290:- tidigare ca 790 :- köpt på siba

LOL, det gjorde jag med.

köpte du i butik? har du provat de ? jag handlade på nätet inte provat y55 men y50 de låter bra och de här bör väl vara nått liknande

nu får man bara hoppas de går runt huvudet på mig (har chang huvud)men läst att de som har litet huvud har problem med y50 sitter inte tight nog

Har ett par Y50. Riktigt bra lurar.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Har ett par Y50. Riktigt bra lurar

jag har fastnat för AKG, har sen tidigare 2 st k24p och k26p tycker de låter väldigt bra men lite minus för komforten och för att de såg ut att gå sönder lätt.  köpte de för ca 7 år sen tror jag gav ca 150 kr /st för de, ingen thailands resa för de men de är som nya

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kände inte ens till Black Friday men hade jag behövt något hade jag köpt det ändå.

Jag köper inte bara för att köpmännen hittat på ett nytt sätt att bli av med så'nt som inte sålt så bra.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kände inte ens till Black Friday men hade jag behövt något hade jag köpt det ändå.

Jag köper inte bara för att köpmännen hittat på ett nytt sätt att bli av med så'nt som inte sålt så bra.

ja brukar vara mycket skit som kommer fram på mellandagsrean, ordinariepris kan då höjas så reapriset ser bättre ut ,verkar också som de tar bort det bästa som man vill köpa när de kör 1/2 priset

men hörlurana tycker jag är ett riktigt fynd återstår att se om det kommer några,

fick beställnings bekräftelse och pengarna är reserverade på kontot, får kanske ett mail att de är slutsålda

väldigt smidigt att köpa på nätet slippa trängas med massa folk som är som galna

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

när man ser sånt där är man glad man handlar på nätet

Folk måste ju vara medvetna om galenskaperna då det ser likadant ut varje år. Nja det kanske eskalerar lite för varje år.

Men det kanske är själva grejen som lockar. När man sitter framför TVn som man slagits med 4 man för att få med sig ut ur butiken. Blir lite som en jakttrofé ;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×