Pappa S 0 Report post Posted November 6, 2015 Åker från Arlanda 15/11 med Thai. Någon som vill dela taxi? Annars tar jag bussen. Det går också bra. Share this post Link to post Share on other sites
pontiac 0 Report post Posted November 6, 2015 Åker från Arlanda 15/11 med Thai. Någon som vill dela taxi? Annars tar jag bussen. Det går också bra. Hejsan! Jag tycker du ska ta bussen http://airporthuahinbus.com/suvarnabhumi-airport-hua-hin-bus-schedule-timetable jag beställde 7:30 bussen den 19:e November. 279 Bath + 1 resväska, det är bra säten samt toalett. Då slipper du livsfarliga taxibilar Jag åker Thai Airways Share this post Link to post Share on other sites
Pappa S 0 Report post Posted November 6, 2015 Bussen 07.30 bokad. Så får det bli. Vi ses! Share this post Link to post Share on other sites
marie 18 Report post Posted November 7, 2015 Tar alltid bussen om möjligt. Även då vi åker från Hua Hin för att vara ett par nätter i Bangkok innan hemresa, Funkar fint att ta en taxi in till stan från Suvvan när man hoppar av bussen. Share this post Link to post Share on other sites