Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
bajenmases

Solstolar Phuket

Rekommendera Poster

Jag har köpt en sådan här som jag tänker ta med mig så att man åtminstone får ett riktigt ryggstöd. Väger inte alls mycket och ursmidig förpackning  :)

http://www.smartasaker.se/sv/artiklar/rlxback-hopfallbart-ryggstod.html

Ser ju bra ut😄 har du måtten på den ihop packad ? Hittar bara vikt på hemsidan.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag har köpt en sådan här som jag tänker ta med mig så att man åtminstone får ett riktigt ryggstöd. Väger inte alls mycket och ursmidig förpackning  :)

http://www.smartasaker.se/sv/artiklar/rlxback-hopfallbart-ryggstod.html

Ser ju bra ut😄 har du måtten på den ihop packad ? Hittar bara vikt på hemsidan.

L/50cm och så är ju förpackningen tubformad, ungefär 12cm bred.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag har köpt en sådan här som jag tänker ta med mig så att man åtminstone får ett riktigt ryggstöd. Väger inte alls mycket och ursmidig förpackning  :)

http://www.smartasaker.se/sv/artiklar/rlxback-hopfallbart-ryggstod.html

Ser ju bra ut😄 har du måtten på den ihop packad ? Hittar bara vikt på hemsidan.

L/50cm och så är ju förpackningen tubformad, ungefär 12cm bred.

Smart pryl!

En sån behöver nog jag när jag ligger på beachen och läser.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag har köpt en sådan här som jag tänker ta med mig så att man åtminstone får ett riktigt ryggstöd. Väger inte alls mycket och ursmidig förpackning  :)

http://www.smartasaker.se/sv/artiklar/rlxback-hopfallbart-ryggstod.html

Ser ju bra ut😄 har du måtten på den ihop packad ? Hittar bara vikt på hemsidan.

L/50cm och så är ju förpackningen tubformad, ungefär 12cm bred.

Smart pryl!

En sån behöver nog jag när jag ligger på beachen och läser.

Ja exakt, blev glad att jag hittade denna för jag har bara sett modeller som är betydligt klumpigare att ha med sig på moppen.  :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Stone

Det är så skönt på norra WSB på Koh Chang, inga vattenscootrar eller annat tivoliaktigt. Nåja, några kollosalt obekväma träsolsängar vid den lilla serveringskiosken efter Maylamean. :D

Enda orosmomentet är att myndigheterna har åsikter om de små ställena på sluttningarna ovanför stranden där man kan få billigt boende och trevligt sällskap. Tydligen lite oklart med bygglov och sånt. T.ex. Pens, Independent Bo och Maylameran har ju blivit lite av institutioner där och inkräktar inte på stranden. Får se, när vi kommer dit på söndag, hur det har utvecklat sig.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det är så skönt på norra WSB på Koh Chang, inga vattenscootrar eller annat tivoliaktigt. Nåja, några kollosalt obekväma träsolsängar vid den lilla serveringskiosken efter Maylamean. :D

Enda orosmomentet är att myndigheterna har åsikter om de små ställena på sluttningarna ovanför stranden där man kan få billigt boende och trevligt sällskap. Tydligen lite oklart med bygglov och sånt. T.ex. Pens, Independent Bo och Maylameran har ju blivit lite av institutioner där och inkräktar inte på stranden. Får se, när vi kommer dit på söndag, hur det har utvecklat sig.

Håller helt med. Skriv gärna och berätta hur det är nu. Var där för 2 år sen och åker till wsb om 4 veckor. Hoppas allt är så avslappnat och härligt som vi minns det.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Stone

Det är så skönt på norra WSB på Koh Chang, inga vattenscootrar eller annat tivoliaktigt. Nåja, några kollosalt obekväma träsolsängar vid den lilla serveringskiosken efter Maylamean. :D

Enda orosmomentet är att myndigheterna har åsikter om de små ställena på sluttningarna ovanför stranden där man kan få billigt boende och trevligt sällskap. Tydligen lite oklart med bygglov och sånt. T.ex. Pens, Independent Bo och Maylameran har ju blivit lite av institutioner där och inkräktar inte på stranden. Får se, när vi kommer dit på söndag, hur det har utvecklat sig.

Håller helt med. Skriv gärna och berätta hur det är nu. Var där för 2 år sen och åker till wsb om 4 veckor. Hoppas allt är så avslappnat och härligt som vi minns det.

Den lilla familjerestaurangen längst norrut hade stängt innan julen 2014 men i övrigt får vi se hur det ser ut nu. Rapporterar läget och väder.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

UPPROP! finns det ingen som kan ge en lägesrapport med lite bilder från Kamala Beach?

http://www.globocam.de/webcams/thailand/phuket-kamala-beach

Tackar, synd bara att det är fel beach.

Oj! Jag kunde inte se länken i paddan. Funkade bara i dator.

Vet inte vad du ser men jag ser bara Karon.

Haha! Jag såg ingenting. Kopierade bara länken som det stod Kamala på😀

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nu verkar det bli tillåtet med egna stolar och parasoller  :kla En liten varning kanske är på sin plats, se upp för flygande parasoller, de kan göra stor skada eftersom de är klenare och  inte blir lika säkert förankrade som de gamla som var på stranden.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Finns solstolar. Men på dom lite mer okända stränderna. På dom större är det zon-systemet som gäller. Dvs uthyrning av madrasser och parasoller inom begränsat område. Ta med eget verkar helt ok nu.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×