Marie Je 0 Report post Posted August 22, 2015 Tips på bra boende med pool som min 8 åring absolut vill ha, Åker i oktober v43-44. Har tidigare bott på klong nin men tänkte prova nån annan strand. Phra Ae eller annat tips gärna!! Marie Share this post Link to post Share on other sites
Smelly 1 Report post Posted August 22, 2015 Visst kan det vara kul att prova någon annan strand men jag tycker Noble house är riktigt bra. På Noble house får man mkt för pengarna, en pool som ligger direkt anslutning till stranden samt att det är många barnfamiljer! Share this post Link to post Share on other sites
Plexus 0 Report post Posted August 22, 2015 Klong dao är ju ett säkert place för barnfamiljer. Jag har bott på detta ställe och det var inget för mej pga alla barnfamiljer som plaskade på där Är säkert ett perfekt ställe för er. Jättebra läge, fin strand, nära allt! http://www.tripadvisor.se/Hotel_Review-g303905-d1312399-Reviews-Lanta_Sea_House_Resort-Ko_Lanta_Krabi_Province.html Share this post Link to post Share on other sites
Mr. Ironman 0 Report post Posted August 22, 2015 Ja Klong Dao om man vill ha massor av Svenska barnfamiljer omkring sig! Ganska trevlig strand på kvällen om inte annat! Nära till Saladan. Men jag bor hellre på Long Beach! Papillon, Long Beach Chalet, Nakara... Share this post Link to post Share on other sites
Marie Je 0 Report post Posted August 22, 2015 Glömde skriva att jag har bott på klong dao också och vill inte bo där denna gång... Har hört att phrae Ae ska vara trevlig. Är det mycket stenigt där? Share this post Link to post Share on other sites
Plexus 0 Report post Posted August 23, 2015 Glömde skriva att jag har bott på klong dao också och vill inte bo där denna gång... Har hört att phrae Ae ska vara trevlig. Är det mycket stenigt där? Nej, inte stenigt eftersom det är tvärdjupt när man badar. På den södra delen kommer stenarna fram vid ebb. Share this post Link to post Share on other sites