AnneB 0 Report post Posted August 17, 2015 Hejsan, Någon som vet en bra fotograf för bröllopsfotografering i Phuket området den 23 oktober? Share this post Link to post Share on other sites
Jimmieboy 37 Report post Posted August 17, 2015 Vad har du för önskemål? Vill du bara ha 1 fotograf eller vill du ha ett helt team med kanske 5-10 personer? Share this post Link to post Share on other sites
AnneB 0 Report post Posted August 17, 2015 Det är bara en enkel bröllopscermoni med familjen (3 barn + jag och min blivande man), så en fotograf som ska ta några bröllopskort är det enda i söker. Det blir på stranden på em/kvällen. Någon som kan ta lite fina kort som vi kan spara som minne. Share this post Link to post Share on other sites
Jimmieboy 37 Report post Posted August 17, 2015 Aha. Då borde det inte bli några problem att hitta och inte speciellt dyrt. Behöver ni make up artist eller fixar ni sånt själva? Share this post Link to post Share on other sites
Jimmieboy 37 Report post Posted August 17, 2015 Nindka verkar vara bra... Han har dock inga priser på min sida men skulle säga max 5000 thb beroende på hur många bilder ni vill ha redigerade. http://www.nindka.com/ Share this post Link to post Share on other sites
Ejje 1 Report post Posted August 18, 2015 Var försiktig med fotografering på strand, det är inte tillåtet. Lycka till Share this post Link to post Share on other sites
Hasse 4 Report post Posted August 18, 2015 Var försiktig med fotografering på strand, det är inte tillåtet. Lycka till Det är väl fotografen som måste vara försiktig. Ingen komersiell verksamhet är tillåten på stränderna. Hasse Share this post Link to post Share on other sites
Jimmieboy 37 Report post Posted August 18, 2015 Var försiktig med fotografering på strand, det är inte tillåtet. Lycka till Det är väl fotografen som måste vara försiktig. Ingen komersiell verksamhet är tillåten på stränderna. Hasse Så alla bröllop som arrangeras på stränderna är ilegala? Kul om polisen kommer och hämtar än under bröllopet Det lär man inte glömma iaf. Share this post Link to post Share on other sites
Endoo 1 Report post Posted August 23, 2015 Om det fortfarande är intressant så skicka ett PM till mig. Jag känner personligen en drös av Phukets bästa fotografer som jobbar heltid med just vad ni söker. Share this post Link to post Share on other sites