pirre 0 Report post Posted July 29, 2015 Är det nån som varit på Fisketur i Khao lak ?? Vad är eran erfarenhet av det?? Share this post Link to post Share on other sites
sea cougar 0 Report post Posted August 1, 2015 Tja ett antal har varit lyckade väldig bra fiske för Durado och mindre tonfisk. Har aldrig blivit lottlös. Gotland på Scandinavian corner brukar ordna resor åt oss och vi är nöjda. Bra priser, båtar är long tail båtar. Share this post Link to post Share on other sites
christery 0 Report post Posted August 1, 2015 Gotland heter väl öbo här. Han fixar allt. Share this post Link to post Share on other sites
pirre 0 Report post Posted August 5, 2015 Det ska vi prova,,och kul o fiska från en longtail,, Share this post Link to post Share on other sites
linus2 2 Report post Posted August 5, 2015 Sen finns ju Jims Fiske på Bang Niang stranden med svensk guide mellan början på november till början på april. Share this post Link to post Share on other sites
pirre 0 Report post Posted August 6, 2015 Bra! då finns det o välja lite,, Share this post Link to post Share on other sites
chicco 0 Report post Posted August 6, 2015 Eller så har du EFT nära. Besta och roligaste fiske jag gjort. http://www.exoticfishingthailand.com/ Share this post Link to post Share on other sites
öbo 0 Report post Posted August 9, 2015 Ja hör av dig i god tid så skall jag ordna en bra båt åt er där det garanterat att ni får fisk. Och en båt där ni slipper svenska guider som bara är i vägen och gör absolut ingen nytta Share this post Link to post Share on other sites
pirre 0 Report post Posted August 9, 2015 Ja hör av dig i god tid så skall jag ordna en bra båt åt er där det garanterat att ni får fisk. Och en båt där ni slipper svenska guider som bara är i vägen och gör absolut ingen nytta Kanon,,kommer att vara där i slutet februari,, Share this post Link to post Share on other sites
linus2 2 Report post Posted August 10, 2015 Ja hör av dig i god tid så skall jag ordna en bra båt åt er där det garanterat att ni får fisk. Och en båt där ni slipper svenska guider som bara är i vägen och gör absolut ingen nytta Det var ord och inga visor det. Share this post Link to post Share on other sites
Plexus 0 Report post Posted August 10, 2015 Ja hör av dig i god tid så skall jag ordna en bra båt åt er där det garanterat att ni får fisk. Och en båt där ni slipper svenska guider som bara är i vägen och gör absolut ingen nytta Det var ord och inga visor det. Låter som en bra fisketur! Share this post Link to post Share on other sites