Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
anna75

Oljemålningar Ao Nang

Rekommendera Poster

Hej!

När jag var i ao Nang -10, så fanns det en liten målarstudio där det såldes oljemålningar & där de även målade i affären. Om jag minns rätt så låg den i närheten av McDonalds. När jag var där senast -12 så var den borta...

Nån som vet vilken jag pratar om & isf vet var den har tagit vägen? Åker om ca 2v & skulle gärna köpa nån ny tavla.

Mvh Anna

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

När vi var där i mars -14, var det flera små ställen in mellan affärer, i små gränder och krogar som målade och solde, det var bland annat ett ny öppnat ute galleri (gult målat, små hus, resturang framför) ca 500-600 m upp från McDonalds på andra sidan vägen där det var 2 sånna "butiker/galleri" som sålde målningar :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Får man fråga hur ni får hem era tavlor? :)

I tub. Inga problem. Problemet är snarare att det kostar en del att få det upp på en canvasram och sedan inramat om man vill, dvs. om man inte kan göra det själv.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej!

När jag var i ao Nang -10, så fanns det en liten målarstudio där det såldes oljemålningar & där de även målade i affären. Om jag minns rätt så låg den i närheten av McDonalds. När jag var där senast -12 så var den borta...

Nån som vet vilken jag pratar om & isf vet var den har tagit vägen? Åker om ca 2v & skulle gärna köpa nån ny tavla.

Mvh Anna

Tror det är den som flyttat upp nära moskén (d.v.s. ännu längre upp på vägen med McDonalds).

https://www.facebook.com/pages/Friend-Art-Gallery/135998356499218

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×