Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
*Martina*

Kortison och antihistamin?

Rekommendera Poster

KOmmer inte ihåg vad jag betalade för kortisionkrämen jag köpte. Vet inte hur mycket du hade tänkt köpa men tänk på att hållbarheten inte är hur lång som helst så kolla datumet innan du köper.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

KOmmer inte ihåg vad jag betalade för kortisionkrämen jag köpte. Vet inte hur mycket du hade tänkt köpa men tänk på att hållbarheten inte är hur lång som helst så kolla datumet innan du köper.

Blir tabletter iaf. Vet inte om de har lika kort datum? Har inte testat än på henne.. Men sen när jag gjort det o ifall det funkar så köper jag väl på mig så långt som utgångsdatumet sträcker sig. Om det är billigare vill säga

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

KOmmer inte ihåg vad jag betalade för kortisionkrämen jag köpte. Vet inte hur mycket du hade tänkt köpa men tänk på att hållbarheten inte är hur lång som helst så kolla datumet innan du köper.

Blir tabletter iaf. Vet inte om de har lika kort datum? Har inte testat än på henne.. Men sen när jag gjort det o ifall det funkar så köper jag väl på mig så långt som utgångsdatumet sträcker sig. Om det är billigare vill säga

Se till att köpa hos seriösa ställen som apotek. Köp inte billigt krafs som du inte har nån aning om om det är förfalskningar eller ej. Framför allt eftersom du köper till ett litett barn. Kolla också så den verksamma substansen är densamma som på det du använder hemma

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

KOmmer inte ihåg vad jag betalade för kortisionkrämen jag köpte. Vet inte hur mycket du hade tänkt köpa men tänk på att hållbarheten inte är hur lång som helst så kolla datumet innan du köper.

Blir tabletter iaf. Vet inte om de har lika kort datum? Har inte testat än på henne.. Men sen när jag gjort det o ifall det funkar så köper jag väl på mig så långt som utgångsdatumet sträcker sig. Om det är billigare vill säga

Se till att köpa hos seriösa ställen som apotek. Köp inte billigt krafs som du inte har nån aning om om det är förfalskningar eller ej. Framför allt eftersom du köper till ett litett barn. Kolla också så den verksamma substansen är densamma som på det du använder hemma

Klart jag köper på ett apotek. O var har jag skrivit att det är till mitt barn...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×